/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvornår blive enes spørgsmål til Hot
Fra : LoneS
Vist : 359 gange
72 point
Dato : 17-03-05 15:35

Kom til at se inde på min historik at der var nogle af mine spørgsmål var bliven til Hot
så er mit spørgsmål hvornår bliven enes spørgsmål til hot og hvorfor

Hilsen LoneS

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-05 15:37

Det gør det når tilstækkelig mange åbner det for at læse spørgsmålet.
Lige hvor mange ved jeg ikke

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-05 15:39

eller - når det er noget der spørges meget om

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 82 point
Dato : 17-03-05 15:44

Når du har lukket det ved at acceptere en kommentar som svar, skal alle der vil se svaret give 10% af de udlovede point for at læse svaret. Når 5 har gjort det, har du fået 50% af dine point tilbage. Så siges spørgsmålet at være HOT, og derefter vises det med mærket HOT. Men altså først efter at det er lukket. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-05 15:51

Næ, arne, for et spørgsmål kan også blive hot selv om det ikke er lukket endnu.

Det har kun noget at gøre med, om det er et efterspurgt emne, og hvor mange der åbner tråden.

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 17-03-05 16:32

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 16:41

Næ Dova du har ikke ret. Et spørgsmål bliver først HOT efter at det er lukket. Hvis du kan bevise at et HOT spørgsmål er åbent på noget tidspunkt er du squ dygtig. Hvis du husker Brian's spørgsmål som han holdt åben i 3 uger for at slå rekorden, blev den aldrig hot, og der kom vel mere end 300 kommentarer.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 16:41

Dova:
Arne har ret.

Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-05 16:50

Ja, det ved jeg ikke.
Jeg har altid siden åben på "seneste 25", og der sker det ofte, at der står hot ud for et spg. der ikke er lukket.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 17:02

Dova:
Prøv at holde curseren stille et øjeblik, næste gang,

så står der hvad iconet betyder.

Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-05 17:03

Der står efterspurgt emne.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-03-05 17:28

Dova> Jeg har kun set HOT ud for lukkede spørgsmål.

Jeg vil give Arne ret.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 17-03-05 18:07

samme her..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 18:15

Jeg er ikke forvænt med støtte. Så TAK gutter.