/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Håndfri telefon
Fra : scrubber
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 17-03-05 12:40

Har det problem at jeg meget tit bliver ringet op på mit værksted (mekaniker), når jeg bliver ringet op og taler i telefon kan jeg ikke lave noget da jeg ikke har min hænder fri. Er der nogen der kan anbefale mig et godt trådløst anlæge som er nem at betjene og som for alt i verden er robust. Jeg har brug for at have begge hænder fri og har brug for at kunne bevæge mig mindst 50 meter væk fra centralen.

på forhånd tak for de gode tips jeg ved der kommer !!

scrubber

Kommentar
Fra : hans_ussing

Dato : 17-03-05 13:27

Ja
Jeg kan anbefale dig det der passer til din telefon, hvis du har en Nokia som jeg.

Det virker så fint, og du kan få meget glæde af det i dit arbejde.

Derfor kontakt din forhandler

Hans

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 17-03-05 13:34

Det drejer sig ikke om en mobilteefon men en fastnet telefon !!

mvh scrubber

Kommentar
Fra : hans_ussing

Dato : 17-03-05 13:38

Du kan bare viderestille din fastnet til mobilen også bruge øreprobberne.

Ellers må du afvente en anden for jeg ved ikke hvordan man gør med fastnet.

Viderestilling er *21* tlf. nr. afslut med firkant. Ophæve firkant 22 firkant.
Det bruger jeg selv.
Held og lykke med det.

Hans

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 17-03-05 13:53

Jeg bruger et Siemens SL1 håndsæt med øresnegl. Det er altså et DECT håndsæt med headset monteret. Det kan du da kigge på.

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 100 point
Dato : 17-03-05 14:48

Vi bruger en trådløs Panasonic i forb. med fastnet telefon. Denne har en kraftig højtaler, men telefonen skal jo aktiveres når der ringes op. Selve telefonen rækker 200 meter fra centralen. Når den er aktiveret for modtaget samtale, så kan du både snakke og høre uden hænder. Købt ved TDC. Forhør dig ved forretningen, (det er 2 år side vi købte vor trådløse).

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 17-03-05 14:58

Jeg har en af disse hersens Skype-telefoner. Der er såmænd stik til headset, men jeg tror næppe, at den kan holde til at være med en mekaniker på arbejde.

Mon ikke, der findes en del trådløse telefoner, man kan koble headsets på? Det vil jeg da tro

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 08-01-07 23:50

Tak for svaret akle. OG UNDSKYLD DET TOG SÅ LANG TID

MVH SCRUBBER

Kommentar
Fra : akle

Dato : 09-01-07 10:36

Selv tak 'scrubber'. Håber dit problem blev løst.
MVH Akle