/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Administration af telefon
Fra : Backtee
Vist : 350 gange
59 point
Dato : 17-03-05 10:44

Jeg har en Sony Ericsson T610 og mangler et program til at administrere telefonen, herunder kontaktpersoner og kalender.

Jeg taler ikke om synkronisering, da dette fungerer fint, men jeg vil gerne kunne redigere i kontaktpersoner og andet via pc. Løsning??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 15:08

Forstår ikke helt hvad du mener. Hvis du kan synkronisere din PC med din Mobil, så kan du da redigere alt hvad du vil på PC'en og så bare sende til Mobilen bagefter? Det er da måden man gør det på. Hvad mener du?

Jeg selv redigerer såvel kontaktpersoner som kalender i Outlook Office og så synkroniserer jeg bare via Bluetooth til min Nokia 6230. Ingen problemer.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 17-03-05 16:00

Problemet er, at uanet hvilke indstillinger jeg benytter så er allle mine kontakter dobbelt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 16:04

Går ud fra at du mener på telefonen. Så skal du enten slette alt på telefonen før du synkroniserer eller i dit synkroniserings-program på PC'en indstille dette til "Overskriv".

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 17-03-05 16:08

Under alle omstædnigheder ville det være rart med et program der levede op til det før beskrevne, jeg ved softwaren eksisterer til Nokia, men om den findes til SOny Ericsson er jeg ikke klar over, et program der svarer til Nokias Datasuite hvor man også kan administrere beskeder og hvad der ellers måtte være af indhold

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 16:14

Du har ret, men jeg kender desværre kun Nokias program. Fik du ikke en program-CD med da du købte din Mobilos? Hvis ikke vil jeg da ikke i fremtiden anbefale folk at købe Sony Ericsson's produkter. Det er da for dårligt.
Kan nok ikke hjælpe mere her. Held og lykke. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 17-03-05 16:30

Det skal lige siges at jeg har købt telefonen brugt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 16:45

Så kandu jo prøve at gå ind på Sony Ericsson's hjemmeside og se hvad du kan downloade, det var da et forsøg værd.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 17-03-05 19:14

Det er selvfølgelig prøvet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 19:26

Så så, nu ikke blive sur, jeg prøver jo kun at hjælpe dig. Men nu skal jeg nok lade være med det. Sur hilsen Arne.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 18-03-05 07:59

Undskyld det var skam ikke sådan ment, det skulle have været en trist smiley som var frustreret over at den slags ikke lå klar på deres hjemmeside, jeg værdsætter skam al den hjælp jeg kan få

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 21-03-05 15:24

Det ligger klar på deres hjemmeside, du har bar ikke søgt godt nok.
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10055
Her er de programmer, du skal bruge, og så skal du sætte dem korrekt op, så slipper du for dobbeltkontakter.

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 59 point
Dato : 21-03-05 15:27

Du kan også bruge FMA http://fma.sourceforge.net/index2.htm

Godkendelse af svar
Fra : Backtee

Dato : 08-01-06 11:26

Tak for svaret Ghettofamily.