/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fra : LoneS
Vist : 364 gange
67 point
Dato : 17-03-05 10:19

Hvis man ikke for svar på sin spørsmål for man så sine point tilbage igen
med som man har sat på høj kant

Hilsen Lone

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 77 point
Dato : 17-03-05 10:19

Kun hvis der ikke er nogen, der har svaret - så kan du trække spørgsmålet tilbage og beholde dine point.

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 17-03-05 10:21

uddybende: Du kan ikke få dine point igen, hvis nogen har svaret, men utilfredsstillende.

Der må ikke være kommenteret overhovedet.

Vaxen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 10:22

Hvid der kommet blot én kommentar er pointene tabt, uanset om du synes at kommentaren er et brugbart svar eller ej. Er der derimod ingen kommentarer kommet, kan du slette dit spørgsmål og så får du pointene tilbage.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 10:22

Tastesjudsk. Hvis der er kommet......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 10:23

Sorry Vaxen, vi krydsede vist.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-05 10:23

hvis ingen har svaret så kan du slette det - og som ovenfor beskrevet - bare et enkelt svar så er der ingen mulighed

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 17-03-05 10:29

Bare i orden Arne! Nu ligger det vist også helt fast - fint svar formuleret på tre forskellige måder - så har Lone med garanti forstået det

Fortsat god torsdag til Jer!

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 17-03-05 10:32

Tak for svaret vaxen.
         Tusind tak for svaret Hilsen Lone

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-05 10:32

ilm vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-03-05 10:37

LoneS -> Her er en banner generator mere : http://www.coder.com/creations/banner/

Hvilket spørgsmål har du ikke fået et tilfredsstillende svar på ?

Man kan f.eks. hæve pointsummen med mere end 20, så vil spørgmålet automatisk ryge øverst på listen af ubesvarede spørgsmål i den kategori hvori det er stillet (..ikke i 'Seneste 25') og alle der abonnere på denne kategori vil få en email om at du har forhøjet og det er muligt der kommer 'nye' kommentarer til dit spørgsmål.

Kunne man 'bare' hive sine point hjem igen var der jo intet i vejen for at gøre dette, når/hvis der foreligger en brugbar kommentar/løsning (..man lader blot være at acceptere). Dermed havde man jo både fået svar og kunne bruge pointene igen til at stille nye spørgsmål og dette vil blive noget rod.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 17-03-05 10:44

Hvis dit spørgsmål interesserer nok brugere, får du en del af dine point igen, når nogen "køber" dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 17-03-05 10:47

Hejsa
ja jeg hade nogle indlæg indunder pcspil som jeg ikke fik hjælp til

banjo kazooie GameBoy Advance

men jeg må jo så være den enste som har købt dette spil

og jeg syndes da selv jeg hade sat mange ponit på spil
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-03-05 11:09

LoneS -> Jeg skeler aldrig til pointne, når jeg kommenterer et spørgsmål (..selvom jeg efterhånden har fået skrabet en del af disse ubrugelige størrelser sammen )

Jeg kommenterer udfra om jeg mener at kunne tilføre spørgsmålet en konstruktiv kommentar, der forhåbentlig kan hjælpe brugeren på vej. Bliver det accepteret ? Tjaeh... så er dét belønningen i sig selv og man bliver 'lidt' stolt

Kan ikke hjælpe dig med spil spørgsmål. Jeg spiller sjældent selv

</MOLOKYLE>