/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Overførsel
Fra : takskaldeha
Vist : 668 gange
20 point
Dato : 16-03-05 22:55

Hvis jeg vil overføre nogen penge til en andens konto, kan jeg så gøre det uden den person kan se hvem der har givet og hvilket kontonummer det kommer fra?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-03-05 23:02

Ikke hvis det er overførsel fra din egen konto, så figurer dit kontonr. på den andens kontoudtog.

Så skal du ligefrem ind i banken og sætte ind direkte på den andens konto.
Jeg ved ikke engang om banken vil være med til at overføre anonymt hvis du beder dem om det.
mvh dova

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 16-03-05 23:12

Øv...ville ellers være en venlig pengedonor...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-03-05 23:14

Bare sæt nogen ind her: Danske Bank 1245 3652 6542 1245--684

Jeg sige ikke til nogen hvor de kommer fra.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 16-03-05 23:32

ha ha ha

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 16-03-05 23:35

Du er en guttermand Keld, men jeg tror ikke du skal regne med noget.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-03-05 23:36

takskaldeha:
Det er en alvorlig sag det her, husk at sætte dem ind i morgen.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 16-03-05 23:57

Hvilke ydelser kan du præstere? ...du skal jo arbejde lidt for pengene.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 00:00

Jeg er rå, brutal, og udholdende, hvilke andre kvaliteter sætter du pris på?
Hilsen
Keldd............. .......

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 17-03-05 00:01

Humor ... og det har du jo også ... kan en kvinde ønske sig mere?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-05 00:02

Ha, jeg stiller mig også gerne til rådighed med et kontonummer - med hensyn til ydelser - jeg kan alt

Der ka' du nok ikke være med keldd

//bentjuul

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 17-03-05 00:03

... måske at det er gratis ...

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 17-03-05 00:04

Hvad er dit speciale Bentjuul?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-03-05 00:13

Du kan vel indbetale kontant i banken ?
Så bliver det jo ikke overført fra nogen konto.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 17-03-05 00:14

Er du sikker på jeg ikke kan spores så?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 00:16

Hov hov, kan du komme ud bent, det er mig der er førsteelsker her.
Hvis mine akreditiver ikke er passende, kan jeg lynhurtigt finde på nogle andre.
Og bent's speciale er Luftkasteller, det gør han meget i.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 00:19

Pas på ham jakjoe, han kan finde på det mest umulige.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-03-05 00:19

Banken tager imod pengene, og sætter dem ind på konto XX, så er du da anonym.
Du kan kun spores hvis du oplyser dit personnummer.

(Men spørg banken om det er nok med at oplyse hvilken konto pengene skal indsættes på).

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-03-05 00:22

kelld> Jeg ved ikke om jeg kan finde på det mest umulige, men mit forslag er da en mulighed.

Jeg kan også få pengene, og måske overføre dem....så ved vedkommende da ikke at pengne kommer fra >taksaldeha<

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 17-03-05 00:23

Jeg vil spørge i banken da. Mange tak.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 00:26

Pas på,takskaldeha, nu er han ude efter dine stakkels penge

Jeg kan få dem, og overføre dem, det er altså uhyggeligt det her.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-05 00:29

Nådada Keldd.
Ikke nok med, at du kan svinge med en rørtang og lave lagkager.
Nu er du også førsteelsker på Kandu.
En mand med mange talenter må man sige

Øeh, lyder tiltalende med en fyr der udfolder sine kreative evner med chokolade, flødeskum o.s.v, frem for en rørtangsvingende grov fyr, men selvfølgelig lidt afhængig af omstændighederne.
Og det med førsteelsker? Hhmmmm...gad vide om det kunne kombineres med noget af det andet
Så, fy, grimme tanker......
dova

takskaldeha
Sorry hvis der går for meget pjat i det

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 17-03-05 00:32

Dova: det er helt okay, du ved jeg elsker pjat...det er også derfor jeg så godt kan lide Keld.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 00:37

dova, jeg drømmer så tit om dig

Det har du selv fået mig til, men jeg kan nu godt li' de drømme, og de er slet ikke søde

En dag vil jeg fortælle hvad jeg drømmer men kun til dig, for du er min eneste ene

Hilsen Keldd, der selvfølgelig elsker dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-05 00:38

ja, hvad kan jeg, keldd's nervøsitet ved mit nærvær her kl. 00.16 taler vel for sig selv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-05 00:41

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 00:53

dova min egen, min kære, nu står foråret for døren, og vi kan lægge det tunge vintertøj,

når så sommeren nærmer sig, vil vi finde hinanden, og sammen gå en tur i det frodige landskab.

Der vil jeg så fortælle dig om alle mine drømme om dig, som jeg længselsfuldt har ventet på at gøre.

Men indtil videre vil jeg savne dig utroligt, og jeg vil altid være din til døden hengivne Keldd

(ikke noget med at tage hjulnøglen med)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-05 00:55

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 17-03-05 08:36

Jeg har med stort held tidligere aflevert penge i baneken samme nmed et stykke papir hvorpå jeg havde anført et kontonummer, og i øvrigt ikke andet, og som ved et trylleslag dukkede pengene op på den angivne konto.

Dog skal du være opmærksom på, at såfremt der er tale om ulovligheder vil det være muligt at finde dig på overvågningsbånd udfra oplysninger om hvor og hvornår pengene er indsat.

Iøvrigt vil det altid være muligt at finde ud af hvilken bank pengene er blevet indbetalt i, så hvis du bor et "specielt" sted og er den eneste personen kender derfra, så vil det være en god ide at bevæge dig et andet sted hen med transaktionen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-05 16:15

Åh Keldd hvor romantisk........." et henført SUK..."

Men øeh, hvor kommer hjulnøglen ind i billedet

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 16:30

dova:

Jeg er så urolig for tiden. Og øh,hjulnøglen truede du at slå med en gang.

Kærlig hilsen Keldd............Romantikker.

Takskaldeha, har du været i banken?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-05 16:47

Keldd

"er så urolig for tiden"

Det er vel ikke fordi du har mareridt om natten

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 16:58

dova:
Nej nej, jeg er urolig fordi det snart bliver rigtig forår,

og min kropsrytme er ved at ændre sig , mon ikke også du kender det?

Hilsen
Keldd...............der langt om længe er ved at finde en mening med livet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-05 17:59

Åh, du mener sådan her:

Det sker hvert år.
Man går rundt og syn's at tiden den står.
Man har influenza og er deprimeret.
Der er alt muligt galt med TV og vejret.
Men så pluds'li' en dag
er det som om en kontakt bli'r slået fra.
Som om der er noget der har sprunget proppen,
man mærker en helt ny fornemmelse i kroppen:

Så' det forår igen, så det forår igen.
Så' det naturen der kræver sin ret.
Så'det forår igen.

Og når pigerne og drengene
begynder at blive trængende.
Og pluds'lig kommer springende ned til hinanden i sengene.
Så,det forår igen.

Og når mændene og konerne,
går og vifter med hormonerne.
Og ligger i vegetationerne og slider på kondomerne.
Så' det forår igen.
Ja. når det hele spirer og gror.
Og når skægget vokser - selv på mor.
Når det hele bare vælter frem.
Så' det forår igen. så' det forår igen.
Så' det naturen der kræver sin ret.
Så' det forår igen

Citat: Frit efter Troels Trier

mvh dova

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 17-03-05 18:54

Har ikke været i banken...det er som sådan ikke noget der haster helt vildt. Kender bare nogen der ikke har så mange penge i denne periode og de vil under ingen omstændigheder tage imod penge fra mig og heller ikke låne af mig, så jeg tænkte, at hvis der pludselig dukkede penge op på deres konto fra en anonym giver, så kan jeg jo altid nægte, at det var fra mig...jeg er også i forårshumør.
Dova og Keld: hvor er det romantisk at følge med i jeres for(års)spil.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 19:16

Dova, ja dova,
du forstår mig,(rolig mit lille hjerte) det er lige sådan jeg har det.

Kunne verden dog bare forstå os, og lade os være alene med vores lykke.

Hilsen
http://sipapu.dk/grafik/hjerte.gif Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-05 19:19

Åh takskaldeha.

Sikke en smuk tanke at ville forære penge til nogen der ikke har så mange.

Men tror du ikke vedkommende ville blive lidt urolig og tro det er en fejl hvis der pludselig var penge på kontoen.

Ja, jeg ved godt det ikke er så smart, men hvad med bare at sende nogen til dem pr post, evt. i en kuvert der ikke kan "kigges" igennem og uden afsender, så er de da ikke i tvivl om, at det er penge til dem.

Forresten

Keldd tager forkert. Det var ikke ham jeg havde lyst til at slå med en hjulnøgle

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-03-05 19:22

Smukt at høre du er i forårshumør takskaldeha, værsgod: http://www.wogb.dk/glansbilleder/blomsterbuket.jpg

Hilsen
Keldd.