/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
"Venner" på DVD
Fra : ida.sorensen
Vist : 598 gange
35 point
Dato : 16-03-05 17:06

Hej.

Hvor kan man finde en hel box med alle afsnittende af "Venner". Altså alle 9 sæsoner. ?

Og hvor kan man finde en masse andre gode ting om de allerbedste "Venner" ?

Og hvor kan man finde gode screensavers?

Mvh Ida

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 16-03-05 17:13

Hey

Sæson 1 - 10 kan du køber (billigt) her: www.cdwow.com Bare søg efter Friends..
Mht. dine to andre spørgsmål, så brug www.google.com - så kan du finde alt det du vil!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Fox_dk

Dato : 16-03-05 17:32

Hej

Nu ved jeg ikke lige hvad en £ ligger i men det er da vist ligeså billigt at købe boksen i DK
http://dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=119987

m.v.h.
Fox

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-03-05 17:33

Nej, det er ikke billigt: 10 boxe med 3-4 DVDer i hver, til ca 150 kr/box, og det er ikke med dansk tekst.

Og det er ikke engang alle DVD afspillere der kan spille dem p.g.a. regionskoderne

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-03-05 17:35

Hov, jeg så ikke Fox_dk's kommentar.

Det var Niels's link der ikke er så godt et tilbud

mvh dova

Kommentar
Fra : newface

Dato : 16-03-05 17:56
Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 45 point
Dato : 16-03-05 17:58

Hej ida.sorensen og Dova.

1: 10 x 150 = 1500 kr. Dvs. ca. 400 kr billigere end Fox_dk's forslag. Hvilket må betegnes som billigt.

2: Alle dvd'erne på cdwow med Friends-serien er DVD Region 2 & 4, hvilket vil sige, at de kan afspilles i (UK & Europe/Japan) & (Australia/Latin America) Region 2 er som bekendt koden vi benytter her i Danmark, derfor kan ALLE dvd-afspillere købt her i landet (og i Europa) afspille dem.

3: Mht. til underteksterne, så har du delvist ret. Ud af de 10 sæsoner er det 1,2,3,4,5,6 der har danske tekster.. (Jeg tror nu alligevel, at de sidste 4 også har det, - men det kan man jo ikke løbe an på) Personligt mener jeg, at undertekster er overflødige, men de kan selvfølgelig være nødvendige for andre. Ida.sorensen specificerer ikke om hun har brug for de danske undertekster eller ej!

Dovas kommentar kl. 17.33 kunne altså ikke bruges til noget.

Mvh Niels
http://www5.cd-wow.com/searchresults.php?PHPSESSID=8751ee2ee4922105031a104fd2a33a59&searchfield=friends

Kommentar
Fra : Fox_dk

Dato : 16-03-05 18:02

Hej

Hvad med fragt?

Og hvis tolderne åbner pakken kommer der jo told på.
Det kan da hurtig løbe op

mvh Fox

Kommentar
Fra : Fox_dk

Dato : 16-03-05 18:03

Her er foresten noget du måske kan bruge Ida:

http://www.always-friends.de/mm-video.html

mvh Fox

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 16-03-05 18:09

Hej.

Fragten er 100% gratis på cdwow.. Det er en af forcerne på siden!! (se øverste højre hjørne på forsiden..) Jeg har selv handlet der utallige gange - uden NOGEN problemer..

Mht. told, så er det jo et land i Europa de sælger fra (England..). Derfor vil de ikke fortolde.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-03-05 19:18

Du kan også købe dem her

http://www.axelmusic.dk/productDetails/7321979593762

på denne side kan du se de afsnit de har, hvis du ikke lige vil købe dem alle på samme tid

http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=friends&searchMediaType=2&searchType=narrow

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : ida.sorensen

Dato : 16-03-05 19:28

Tak for svaret NielsPT.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 16-03-05 19:55

Det var så lidt!
Glad for at kunne hjælpe!