/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad er kandu's teams logik ??
Fra : zonker
Vist : 482 gange
1 point
Dato : 09-09-02 19:16

Jeg og sikkert også andre undrer sig sikkert over kandu.dk's logik, når man bringer et tip om jobsøgning, når det så viser sig at være et stillingsopslag :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2042/

Kan vi få en forklaring ?

Accepteret svar
Fra : Vestjyden

Modtaget 1 point
Dato : 10-09-02 07:43

Godt spørgsmål!

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 10-09-02 23:14

Det er vel ikke "kandu.dk" skyld at andre poster emner som ikker høre hjemme her?
Men jeg gir` dig ret i, at det er malplaceret som et tip.
På den anden side, hvis kandu.dk skulle gennemlæse alle indlæg/tips og evt. fjerne visse, ville det jo være censur, og hvad er så meningen med dette forum, hvis man risikere at blive forkortet/citeret for et indlæg????

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-09-02 00:36

øhhh laurenzio:
det ER kandu.dk der har lavet tippet

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 11-09-02 10:03

Uppsss for s.... Dèt så jeg ikke lige i farten. Ja så har spørgsmålet jo en helt anden relevans, for så er jeg da også lidt forvirret.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-09-02 18:27

Jeg lader den stå og blafre i vinden indtil kandu.dk gider besvare spørgsmålet eller de gør som de har gjort før.
Fjerner det, fordi de ikke vil have det liggende.
Det er jo tidligere set at de ikke er bange for at fjerne indlæg, som de ikke finder passende, selv om disse faktisk har haft deres relevans !!

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-09-02 12:07

Lad dem dog være.....det er ikke dig der skal administrere dette site for dem

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 16-09-02 12:23

Hvorfor nu det e.p.?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-09-02 22:27

e.p. forklaring udbedes ??

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-09-02 22:11

arhh.....zonker du prøver først meget ihærdig at svine kandu.dk til http://www.kandu.dk/dk/spg/6092
hvorefter du skal lege administrator for folkene bag kandu.dk http://www.kandu.dk/dk/spg/6276

Hvad forventer du at kandu.dk skal svare på dit spørgsmål ( http://www.kandu.dk/dk/spg/6276 )
Der er vist kun 2 muligheder
1) At det var en fejl (måske får du også en unskyldning)
2) At du skal blande dig uden om....det er jo ikke dig der skal tage vare på kandu.dk's færden.

Jeg tror helt ærlig at du skal komme med noget mere sagligt end http://www.kandu.dk/dk/spg/6276

Og nu er det jo ikke ligefrem folkene bag kandu.dk der er efter folk for at fejlplacere indlæg/tip så hvorfor skulle du være efter dem ?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-09-02 22:15

Hmm....lad mig lige komme med en indskydelse --->
Tippet er fejlplaceret, i det kan jeg kun give dig ret...

Men !!!!!
Hvorfor mener du at de skal give dig en forklaring på noget der er så småligt....
Måske på grund af http://www.kandu.dk/dk/spg/6092 ???

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-09-02 22:29

så er bolden hos dig zonker.....

1) Hvad forventer du at kandu.dk skal svare på dit spørgsmål
2) nu er det jo ikke ligefrem folkene bag kandu.dk der er efter folk for at fejlplacere indlæg/tip så hvorfor skulle du være efter dem ?
3) Hvorfor mener du at de skal give dig en forklaring på noget der er så småligt....

Til jer andre kan jeg oplyse at zonker her: http://www.kandu.dk/dk/spg/6561 udbeder sig et svar på mit indlæg. så nu er det min tur

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-09-02 23:03

nu igen dit brokkeri...stakkel

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-09-02 00:22

hmm...zonker, nu tog du "ordene ud af munden på mig"

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 22-09-02 08:31

gad vide om en pneumatisk kur ville hjælpe....e.p. kunne da godt bruge en sådan