/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
!ACDC!
Fra : Elfredo
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 16-03-05 12:08

Når man kommer ind på ACDC's hjemmeside, acdcrocks.com..
Så kommer der et fedt guitar spil lige når du kommer ind.. hvad hedder den sang?
Det er introen på siden.. før du kommer ind på selve siden.. håber det er til at forstå.. vil gerne vide hvad den hedder...

Frederik//

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-05 12:14

smid et link så man kan høre/kigge

Accepteret svar
Fra : MThuroe

Modtaget 60 point
Dato : 16-03-05 12:36

Nummeret hedder Back In Black, og er fra albummet af samme navn fra 1980. Første albom med Brian Johnson på vocal. Dejlig plade, kan kun anbefale.

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 16-03-05 13:24

http://www.acdcrocks.com/ her er linket, skide godt nummer.

Kommentar
Fra : Elfredo

Dato : 16-03-05 18:59

tak skal i ha!

Godkendelse af svar
Fra : Elfredo

Dato : 16-03-05 19:00

Tak for svaret MThuroe.

Kommentar
Fra : MThuroe

Dato : 16-03-05 21:10

Velbekomme! Håber, at du vil få glæde af nummeret. AC/DC er et genialt rockband. Et lille citat fra AC/DC (faktisk en sangtitel) "Rock & Roll ain't noisepollution"

Cheers,
Martin