/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
flere gode svar/hvem faar point?
Fra : acilia
Vist : 349 gange
20 point
Dato : 16-03-05 11:53

Jeg er ny bruger og fatter ikke rigtig det her pointsystem.
Hvad hvis der er 4 skide gode svar?
Hvordan accepterer jeg et bestemt svar?
Kan man acceptere mere end et svar? - bliver pointene saa delt?

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 30 point
Dato : 16-03-05 11:57

1) så må du vælge et svar
-evt kan du tilbyde flere point i andet spørgsmål til de andre gode svar.
2) i højre side over indlægget står der accepter svar
3) nej

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-05 11:58

umiddelbart ville jeg vælge den der kom først med brugbart svar

hvis du synes flere burde have - hvad der kan ske - så kan du oprette et spørgsmål med vedkommendes ID og sætte de point du vil og vente til vedkommende dukker op og så acceptere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-03-05 11:58

Du kan kun acceptere et svar.

Hvis du synes og har point til det kan du oprette ekstra spørgsmål til de brugere, som også skal have point.

En god ide er at starte med 1 point. Så kan du altid regulere senere hen.

Du accepterer det svar du synes bedst om ved at klikke på accepter, lige over datoen.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-03-05 12:03

Ja, så ville det rigtigste være, at acceptere den der først kommer med det rigtige svar, eller oprette nyt spørgsmål med point til dem du synes (det er dog ikke noget man behøver gøre)

mvh dova

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 16-03-05 12:06

3 gode svar hvad gør du så nu???

Ved du hvad det der med point for svar det er ikke så vigtigt, sys jeg, det er mest for at lukke spørgsmålet af så man kan se der rent faktisk er et svar til problemet.

Jeg synes det er meget vigtigere at du giver en vurdering af svaret i form af stjerner. Det er brugbart for andre der eventuelt kan købe svaret.

Man kan ikke rigitgt bruge pointne til noget, altså lige bortset fra at stille spørgsmål, men i grunden behøver man ikke mere end 1 point for at stille et spørgsmål. Alle er søde, rare og venlige til at svare hvis de har et bud eller kommentar.

Men held og lykke

Hmmm, mon nu jeg har gjort det værer for dig når du skal dele point ud for dette spørgsmål...

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 16-03-05 12:41

hehe - ja jeg maa jo nok hellere give snaptil point for det her - det var foerste svar.
Men 1975 - jeg syntes du har ret - det er da hyggeligt at kunne hjaelpe folk - personligt er jeg saadan set ogsaa lidt ligeglad med pointene..
men nu ved jeg da i det mindste hvordan det fungere - (paa naer det der med at give stjerner?? - naa jeg finder vel ud af det)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-05 12:43

stjernerne er din måde at bedømme svaret - ligesom filmanmeldelser - fra 1 til 5 alt efter hvor godt du synes det er

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 16-03-05 12:44

Tak for svaret snaptil.
(nu fandt jeg ogsaa ud af det med stjernerne! - hurra jeg er snart ved at vaere en ekspert..

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 16-03-05 12:48

Det er godt -alle er glade.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 16-03-05 13:28

Ja, de eneste stjerner du nok aldrig finder ud af, er dem, der nogle gange er "parkeret" ved ens ID for oven. De kommer og går, ingen ved åbenbar hvorfor eller hvorhen.
Hilsen Jette