/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dumt spørgsmål omkring størrelsen af vin~
Fra : CamillaD
Vist : 543 gange
70 point
Dato : 15-03-05 23:50

Hej kandu-venner.

Jeg har Windows XP Home Edition, og vi er flere brugere om computeren. Nu er der så sket en ændring i indstillingerne for internettet (går jeg ud fra), som gør, at når jeg åbner et nyt vindue, åbnes det nye vindue i et meget lille format. Før åbnedes det nye vindue, så det fyldte hele skærmen. Mit internetprogram er Microsoft IE, ver. 6,0.
Hvor indstiller jeg dette?

I griner sikkert af mig, men jeg kan simpelthen ikke finde det sted, hvor man indstiller denne funktion....

Håber, I vil hjælpe....

Med venlig hilsen CamillaD

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 80 point
Dato : 15-03-05 23:56

Træk i vinduet så det fylder så meget som muligt, lad være med at trykke på maximer. Og luk det. Så skulle det gerne fylde lige så meget næste gang.

Bill synes at have bestemt at man ikke må bruge IE i maximeret mode.

De eneste dumme spørgsmål er dem der ikke bliver stillet.

Godkendelse af svar
Fra : CamillaD

Dato : 16-03-05 00:17

Hej BertelBrander.

Tusind tak for svaret!

Du løste mit problem på NO TIME - jeg har jo lige stillet spørgsmålet!

Det virker, nøjagtig som du sagde.

Værs'go' - 70 velfortjente point.

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-03-05 00:18

Hav kun et Internet explorer vindue åben
Højreklik på et link på siden, og vælg åben i et nyt vindue
Luk nu det første vindue
Træk du vinduet ud så det fylder hele skærmen (Du kan flytte på den blå bjælke i toppen, og trække ud i nederste højre hjørne)
Hold Ctrl nede og luk skræmen ved at klikke på øverste røde kryds.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 16-03-05 00:43

Tak, det har irreteret mig længe, at jeg ikke bare kunne maksimere og lade det have størrelsen når jeg åbner næste gang.
Et rigtigt godt spørgsmål!!!!!!!

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 16-03-05 00:57

Tak, pallebhansen og PrivateDK, for jeres kommentarer.

Utroligt rart at vide, at ens spørgsmål bliver læst og besvaret - og endda hurtigt!

;0)

Jeg var åbenbart ikke den eneste, der var lettere irriteret over små vinduer....

Sov godt!

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 16-03-05 06:57

Efter min mening er der ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar og jeg har efterhånden set en del her på trådene.