/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har Ans altid ret - eller ???
Fra : Eyvind
Vist : 417 gange
200 point
Dato : 15-03-05 17:26

Her er så problemet som Ans i sin påståelighed holder på.
Fra http://www.kandu.dk/dk/spg/62548 (der er ingen grund til at åbne det)
Citat
Fra : emesen Dato : 14-03-05 15:01
Hvis man opretter 2 enslydende spørgsmål kan man så få 200 point igen 8-(

Citat
Fra : ans Dato : 14-03-05 17:51
Du kan jo prøve ;-)

Citat
Fra : emesen Dato : 14-03-05 19:51
2 stk. enslydende sprg til 200 point.................100 retur.
:-)
100+100=200 :-D

Citat
Fra : ans Dato : 14-03-05 20:51
Det er da ikke en prøve, men blot et regnestykke.
Nææææh emesen, du må på banen og stille 2 enslydende spørgsmål af 200 point.
Så vil det jo vise sig om du får 100 point retur på begge spørgsmål, efter at du har lukket dem :-)

Ans har ikke snakket om hvornår, det andet spørgsmål skal stilles.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-05 17:29

Ja, ans har altid ret

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-05 17:31

Hva' ba' - hvorfor?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-05 17:35

Bara for skoj

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-05 17:35

200+200=400 - (100x2)=200

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 15-03-05 17:35

Det er da KUN </MOLOKYLE> der ALTID har ret ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-05 17:36

Du skojer inta!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-05 17:37

Jammen Molokyle så må dit svar jo være NEJ

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-05 17:40

Iflg Google:::::::::::::: Mente du: "Du skojer inte"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-03-05 17:43

Det kommer sgu da an på, om spørgsmålene er så interessante, at nogen gider åbne dem.
Og samtidig skal folk være så uopmærksomme, at de ikke lige opdager at spørgsmålene er ens

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-05 17:44

Sikkert!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-05 17:46

Dova - man kan jo altid komme med "saftige" henvisninger til dette spørgsmål.
Og skal der nok komme nogen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-05 17:48

Hvad er det dog du opfordrer til, skurk!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-05 17:48

Jeg må hellere lige fortælle at Emesen ikke har nok spørgepoint til at drille ANS.
Derfor har eyvind stillet spørgsmålet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-05 17:50

Hvo intet vover..............intet taber.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-05 17:52

Man kunne måske forestille sig at Emesen er mere nysgerrig end Eyvind og derfor køber flere spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-05 17:55

Citat
emesen Dato : 09-03-05 19:04

PS. Ans har altid ret. (både korttids og langtids - hukommelsen virker lige nu)

Citat
ans Dato : 09-03-05 19:36

emesen

Citat:
PS. Ans har altid ret. (både korttids og langtids - hukommelsen virker lige nu)

Jeg tager det for givet at det er din egen hukommelse du tænker på LOL

Citat
emesen Dato : 09-03-05 19:54

Yes yes yes........................nemlig.

Du må da selv om hvornår, du vil stille et tilsvarende og enslydende spørgsmål

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-05 19:12

ans, hvad laver du - du havde lige lagt din kommentar og så kunne jeg ikke komme på kandu

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-03-05 19:27

Ka' I så lade være at gå og drille ans,

ELLERS.....................
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 19:33

Hvor hylan bli'r mine påænger af Eyvind ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-05 19:34

Ok så driller vi Keldd..........ikke BentJuul
Keldd - køb et camera på 440x230 pixel.........for så kan billedet ikke forstørres.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 15-03-05 19:38

Æv bæv... molokyle. Du er bare sur, fordi du har fået nyt arbejde idag

Miljø Kontrollen ...Vor Herre Bevare Os

..ikke flere gymnasiesild ; HA..... ..gamle gris

Gå dog i seng. Du skal møde kl. 9 !

HM

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-03-05 19:39

Eme og bent:
Vent til i ser mit glade fjæs, på alle husgavlene i København.

Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-05 19:43

Tak for svaret molokyle. Du er nok den der kommer tættest på svaret.
Og nu kommer Keldd efter os med rørtangen (1/4" ) så nu er det bare med at lukke.

PS. Jeg glæder mig til de 200 returpoint.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-05 19:44

Er det dette du vil tjekke

Citat
En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point.

Så skal du vente til kandu ikke sender mails

Nåååhhhh nej, måske jeg kopierer tråden og lægger den gratis på kandu

Jeg har point nok til at kunne drille emesen/Eyvind/emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-05 19:49

Nå så blev det tid til at gemme en tråd

Jeg lader den lige ligge på skærmen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 19:51

SÅ ! ..er det i seng Hm...

Frække knægt. Har man kendt mage

emesen -> Dét behøver du såmen ikke fortælle mig

Ps. Nu har jeg råd til at købe alle de lukkede spørgsmål der stadig er på markedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 20:12

Love/(life) doesn't cost a thiiiiiiing § ¶ ¶¶ ¶¶¶ ¶¶....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-05 20:13

Jeg køber ikke det her spørgsmål, skal lige følge med i om det bliver til en "hot"

Det var stadig gratis

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-05 20:15

Jeg mener så afgjort at mit svar var det rigtige - Molokyle har kun "ret for det meste" og keldd lad os se nogle billeder med dit nye kamera.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-05 20:19

Nu hvor vi ikke gider køre rundt i Keldd's have .................så har jeg en idé om hvor vi så kan køre.
Fra Tedd.
Vroom, emesen!
http://www.letsmow.com/

PS. Husk at hejse flaget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 20:27
Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-05 20:32

emesen

Jeg har aldrig påstået, at jeg altid har ret. Det er noget du har skrevet, læs tidligere citat.

Der er ingen på kandu, der altid har ret, men mange tror det

Dette er sikkert det sidste indlæg, gider da ikke at betale point for at se at du accepterer at molo altid har ret.

Det værste vås

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 20:35

Næeh næh... ans. Det er gang på gang påvist at : Molokyle ALTID har ret .....til at sige sin mening

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-05 20:41

Nåe ja - det kan da godt være, at det er mig som siger det med at Ans altid har ret.
Men dette spørgsmål var nu var nu mest i forbindelse med ovenstående tråd.

PS. Det er nu lidt synd at Ans ikke ser denne indrømmelse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 20:45

Apropos ret : Hvordan hulen laver man hjemmelavet Sorbet Granité Citrone (..baseret på Champagne), når man ikke har nogen fryser i sit køleskab ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-05 20:51

Det er ikke mig der har købt svaret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 20:55

Er der nogen der skal betale for dette ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 15-03-05 20:59

Ja, jeg listede ud af sengen og stjal en 20'er i far's pung

HM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-05 21:00

Se nu kommer mit store problem..............
Jeg havde tænktmig at påvise med et screen shot, at jeg havde fået mine påænger tilbage.
Meeeeeeeeen så skulle jeg måske ikke ha' nedlagt den mailkonto som "eyvind" er tilsluttet. Nu kan det selvfølgelig rettes men disse købespørgsmålsmails kommer jo ikke nu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-05 21:11

Jeg har set "denne indrømmelse" ganske gratis

Citat
Når man som jeg, kører med underliggende og gennemgangs postserversystem er det ret nemt, at omgå disse købepoint.

Hygge til Je, nu vil jeg foretage mig noget andet.

Hilsen ans

Det var stadig gratis

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 15-03-05 21:13

Eyvind, bentjuul, BjarneD, molokyle, Hm..., ans og emesen.

Jeg er ked af at skulle minde jer om : Dette minder i mistænkelig grad om pointsnyd ...og I kender konsekvensen

Moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 21:15

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-05 21:22

Ang. >>hjemmelavet Sorbet Granité Citrone<< - ned i en plastpose og pres hen mod kølefladen i køleskabet .............der er lidt minusgrader.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 21:34

Øv, der er næsten aldrig nogen der spørger om HTML længere

Jeg har til gengæld tjekket min nye arbejdsplads : http://www.miljoe.kk.dk/

..men der er sgu ikke flere fejl end jeg selv kunne lave.

ID refereres 2 gange på samme side. Da bør man i stedet vælge en CLASS. (..gælder banner)

..men med rum for forbedringer :

Tabeller ....Ydrk... (..brug dog boxmodellen i CSS2. Det er derfor den findes)
depricated tag's (tilstæb strict.dtd i stedet for transitional)

Værst af alt : Accessibility [ http://www.w3.org/WAI/ ] er under al kritik. Svagtsynede har ikke en kinamands chance uden skalérbar skrift. Der er brugt faste mål på skriften i stedet for at definere den som pixel, % eller em

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-05 21:38

Ja det er ligefør vores sider er bedre - og de kan da scaleres uden at tabe overblikket.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 21:46

Selv kandu.dk er 'bagefter' hvad accessibility anbelanger.

Prøv selv i din browser menu : Vis->Skriftstørrelse ..eller med en rullemus + CRTL.

ikke godt !

..og der er så let at rette, således alle ka' være med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-05 21:56

Jeg kan da ændre skriftstørrelse her på Kandu - med Mozilla Firefox.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-05 21:59

Så når du er startet der i morgen kl. 09.00 så regner vi det for givet, at sidene er rettet til middag og forresten god fornøjelse med dit nye job Molokyle.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 22:06

Hurra for firefox

..bare synd det ikke er en del af W3 standarden at tolke font-size således

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-05 22:07

Men ikke i Explorer 5.0

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 22:08

..og mange tak bentjuul

Jeg tror nu næppe jeg kommer til fadet lige med det samme, men jeg vil prøve at snakke med denne :

<meta name="dc.creator" content="Jasper Steinhausen">

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 22:11

Hit the sack and sleep tight

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-05 22:13

Tæv konen og sov godt

</>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-05 04:27

Hvordan fan kan man tvivle om ans har ret? Og så gir du points til Molo? Jeg er shocked, emesen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-05 04:27

Hvordan fan kan man tvivle om ans har ret? Og så gir du points til Molo? Jeg er shocked, emesen!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-05 16:27

PS. Jeg har lige hørt i radioen at vi nok bruger vores 4 mill. ekstra hjerneceller til at forstå kvinderne.
Bare vi dog havde lidt flere af de celler.