/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Points til Strarup
Fra : catbody
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 09-09-02 16:23

Hej Strarup, vil du dele Bo's pointtildeling vedr. tvald

hilsen
Catbody

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-09-02 19:07

Ku' det tænkes at vi ku' få en ref. til spm.
Kandu er vel ikke et "kræmmermarked"
Med venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : botage

Dato : 09-09-02 19:30

hej catbody,også tak for din hjælp, men tvald programmet er af en "mærkelig" grund ikke på toshibas danske hjemmeside, ellers er jeg jo mest point uddeler, og indimellem må jeg jo "spare" , men kandu er en god ide for en som mig der interesserer mig mere for at lære programmer, end pc teknik, men det er jo nødvendigt for at programmerne skal virke ordentligt.
mvh Bo

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 10-09-02 00:37

Hej summer
Det drejer sig om nedennævnte spørgsmål vedr. tvald driver, hvor botage accepterede mit svar, men hvor strarup nok havde fortjent dem, da han kom med uddybende hjælp.

http://www.kandu.dk/dk/spg/6248

mvh
Catbody

Kommentar
Fra : summer

Dato : 10-09-02 09:12

OK, for mig ingen alarm. Fordi jeg spurgte, er fordi jeg selv har fået "øretæver" for det samme - f.eks. http://www.kandu.dk/dk/spg/2288 http://www.kandu.dk/dk/spg/2284

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 10-09-02 11:30

Hej summer
Jeg kan ikke se, hvorfor nogen skal have "øretæver" for at være fair. Man kunne selvfølgelig dele points ud til alle og enhver, men i mit tilfælde valgte jeg altså at dele med Strarup, da det kun var mig og strarup, der kom med kommentarer/svar og jeg syntes Strarup's oplysninger var et perfekt suplement til mit svar.

mvh
Catbody

Kommentar
Fra : summer

Dato : 10-09-02 12:46

Ja, men problemet er, at Kandu IKKE har den mulighed for at fordele pointene, man kan heller ikke tage sine point igen, selv om man ingen svar har fået.
Ingen tvivl om at strarup fortjener haldelen af pointene, men det er når det er superbruger point det er galt. Jeg har kontaktet Kandu mange gange for at få løst disse problemer. Der sker bare ingen ting.
Du har fået 100 superpoint. Nu giver du strarup 50 superpoint. Ser du problematikken, som jeg flere gange har fået på puklen for. Se mine to link.
Strarup må gerne få de 50 uden brok fra mig af.
Alene af den bøvlede måde Kandu praktiserer reglerne, bruger jeg mest Eksperten.dk som er langt mere flexibel.
Go' sensommer
summer

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 50 point
Dato : 10-09-02 13:10

Hej Catbody,

tja... det havde du nu ikke behøvet, spørgmålet var jo afsluttet...

og det var det rigtige link du havde sendt, jeg undrede mig over at der kun stod svensk, og så "LANGUAGE_NOT_SET"... og tænkte at det måtte være en af de sider der krævede et par forvalg... og så var der gravede lidt rundt og fandt vejen så linket så viste de danske filer...

men jeg siger da mange tak så...

foresten har du fået afprøvet det med din Itouch trådløse mus og så den nye MouseWare v9.61 i kombination med den nye Itouch driver pakke?
hos min svoger der bruger XP samt har Itouch mus og tastatur virker Mousewaren så han ka' indstille sin mus til de forskellige valgmuligheder...

den måde han løste det på var ved at downloade den danske version af MouseWare v9.61 fra denne side... (mw973dan.exe)... -->
http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=320&content id=6004&countryid=4&languageid=1

og også det nye til Itouch... (it213dan.exe)... -->
http://www.logitech.com/index.cfm?countryid=4&languageid=1&page=downloads/ software&CRID=310&contentid=5057

og så først installere mousewaren og vente med at konfigurer den, til efter Itouch også var blevet opdateret...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : catbody

Dato : 10-09-02 16:50

Tak for svaret strarup.
Ang. min MouseWare: Så jeg kommet helt ud af problemet, da jeg idag har installeret en Wacom Graphire2 Digitizer med tablet + trådløs pen + trådløs mus. Det krævede godt nok også en driverupdate, men DET VIRKER.
Så nu kører jeg med mit Itouch Tastatur + Wacom's Graphire2.

ha' det godt
:OOO))))))
Catbody