/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"Socket Notification Sink"??
Fra : BerndJ
Vist : 428 gange
500 point
Dato : 15-03-05 16:56

Når jeg slukker for pcen (har Win XP prof) dukker der "pludselig" (pc'en har kørt i månedsvis UDEN nogen som helst problemer) følgende op: ""Socket Notification Sink" kan ikke afsluttes" og "SMT 35 BackMon kan ikke afsluttes". Pcen slukker trods denne melding.

Hvad betyder det?? Hvad er det for nogle programmer? Kan ikke finde dem i stifinderen.

Har Norman Firewall, SpyWareBlaster, SpyBoot Search and Destroy og RegCleaner ... men alligevel!!
Skal jeg "gøre noget", og i givet fald "hvad??". Eller skal jeg bare sige "Nå - okay".

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-03-05 17:12

Mener du STM 35 Backmon?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-03-05 17:14

Har du en Epson printer?

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 15-03-05 17:36

Ja, STM 35 Backmon. Ja, jeg har en Epson.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-03-05 19:06

Prøv at led efter en opdateret driver til din printer! Download! Afinstaller din epson printer genstart og installer den nye epson driver!

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 15-03-05 21:42

Har nu opdateret driveren til printeren. MEN: fejlmeldingerne VAR periodiske (dvs. de er kun optrådt af og til, og langt fra hver dag) - derfor kan jeg endnu ikke sige om det virkelig har hjulpet.

OG: har begge (!) fejlmeldinger med Epson at gøre?? Har haft printeren i 2½ år, og der har aldrig før været problemer - hvorfor nu??

OG: inden jeg uddeler de mange point: er der nogen som med sikkerhed kan sige at ovenstående fejlmeldinger IKKE har noget med trojanske heste, virus, spy eller "andet godt" at gøre??? Besvarelsen på denne del af spørgsmålet er for mig næsten det vigtigste!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 16-03-05 04:19

Tror det er din Epson! Du lyder ret helgardet

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 17-03-05 18:14

Tak for svaret tedd.