/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bofællesskaber/kollektiver for almindeli~
Fra : acilia
Vist : 442 gange
20 point
Dato : 15-03-05 14:20

Jeg skal efter en aarraekke i udlandet flytte hjem til dk og overvejer hvilken boligform jeg kunne taenke mig. Har foer boet i kollektiv/bofaellesskab og syntes det er alletiders. Nu er problemet at naar man soeger paa nettet under disse ord saa faar man tusindvis af sider med bofaellesskaber til aeldre eller psykisk syge m.v. Hvor finder man paa nettet - eller er der nogen af jer som kender - nogle gode bofaellesskaber paa fyn (i hus - ikke lejligheder/kollegier) med andel til koeb eller leje!?

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 20 point
Dato : 15-03-05 18:11
Kommentar
Fra : acilia

Dato : 16-03-05 10:20

Hej jakjoe
mange tak - jeg har kun soegt paa yahoo og google - havde helt glemt jubii..

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 17-03-05 14:39

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-03-05 17:29

Jeg siger også tak.

mvh
jakjoe