/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
DVD decoder
Fra : fdbm
Vist : 6705 gange
200 point
Dato : 15-03-05 13:22

Hjælp! Jeg har mistet min DVD decoder (husker ikke hvilken det var). Får nu følgende meddelelse:

Der er ikke installeret en kompatibel DVD-dekoder på computeren
Du kan få hjælp til at løse dette problem under fejlfinding.
Fejl-id = 0xC00D116D, løsnings-id = 0x00000000

Har WIN XP Home med Windows Media Player til Windows XP 8.00.00.4487.

Hvor får jeg fat i en decoder (gratis) som kan bruges, og hvilken bør man foretrække?

/Frank

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 210 point
Dato : 15-03-05 13:47
Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-03-05 16:26

Hejsa

Jeg fandt lige en gratis decoder

Prøv at gå ind og læse dette links og download programmet

http://www.pc-express.dk/Download.htm

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 18-03-05 13:27

Har benyttet forslaget fra rotw, som derfor får pointene.

Men jeg har dog ikke helt fået løst mit problem, da der ikke er lyd på DVD-afspilningen.

Mvh. /Frank

Godkendelse af svar
Fra : fdbm

Dato : 18-03-05 13:28

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw