/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
efterlysning om mulige farfar
Fra : jjkandus
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 15-03-05 09:29

Jeg har et navn , på en person som jeg mener kan være min farfar, eller måske min halvbroders far, men hvordan gør jeg videre.
Navnet er Jens Bertelsen Nielsen f. i Haderup 26.1.1877 d. 31.12.1946 i Holstebro

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 15-03-05 10:15

Det du har brug for at se, er din fars dåbsattest, da der derpå vil stå hvem der er hans far og dermed din farfar.

Nusnus

Accepteret svar
Fra : agerlund

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-05 17:51

Jeg har en Jens Bertelsen Nielsen født 26-1-1879 Haderup, kan det være den samme . Hvis det er, så har jeg hans aner tilbage i tiden.

Agerlund

Godkendelse af svar
Fra : jjkandus

Dato : 15-03-05 23:04

Tak for svaret agerlund.
   jeg var for hurtig på tasterne, det er den samme mand. Det er jo et lille samfund Haderup, hvis du vil dele dine oplysninger med mig vil jeg være meget taknemlig.
min e-mail er nielsenjj@mail.dk
hilsen jjkandus

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 16-03-05 06:44

Det vil jeg godt, men der går nok et par dage.
hilsen Agerlund

Kommentar
Fra : jjkandus

Dato : 16-03-05 09:15

Hej Agerlund

Det lyder meget fint, og tak for svaret

Hilsen jjkandus