/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Til Keldd .............. Tak for hjælp~
Fra : bennymanden
Vist : 365 gange
55 point
Dato : 15-03-05 02:42

Du skal også lige have din andel fra dette spg: http://www.kandu.dk/dk/spg/61942
----------------------------------
......tak for hjælpen Keldd

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-05 09:06

Jeg siger også tak Keldd.........................og det koster ikke noget.

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 55 point
Dato : 15-03-05 09:56

Jeg er dybt rørt, og da jeg som bekendt er pointsamler, varmer pointene ekstra.

Og så tror jeg der er noget Hr. Emesen har misforstået, det er altså MIG der skal have point, men nu når jeg har dig,

så vil jeg lige fortælle at jeg havde fingre i en "Powershoot S 70" m. 7,1mill.pixels, nu har jeg fået sendt de billeder jeg

tog, og har kigget og rodet lidt med dem.

I fuld opløsning = 3,30MB = 3072 gange 2304 = 16mill pix. Pr Bill. Så kan man snuppe et lille udsnit, og blæse det stort

op, hvad siger du så? Skal jeg købe et med til dig, når jeg går hen og køber et i dag?.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-05 12:24

Jeg syntes godt jeg vil forhøje dette svære spørgsmål til kelld med 5 poænger, så han har valuta nok til sit nye fotografiapparat.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-05 12:56

Det er et dejligt camera, men ikke godt til selvportræt (alt for skarpttegnende)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-03-05 14:53

...... det være hermed gjort bent

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 15-03-05 14:55

Tak for svaret Keldd.

..... fortsat god dag og tillykke .... med dit ny cam.

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-05 15:33

Det var godt Benny, for keldd har brug for valuta nu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-03-05 16:19

Selvtak benny,
men jeg køber ikke det camera alligevel, der var et par ting jeg ikke kunne leve med.

For det første var autofocusen ikke til at stole på,og jeg troede bare det var mig der fumlede, men da jeg

begyndte at læse testrapporter over cameraet, var der andre end mig, der havde opdaget det.

En anden ting var blitzen. Ved sådan et konfirmationsbord, og fuld vidvinkel på,kunne den kun lyse op i

midten, og det var ikke muligt at sætte en extern til.

Men billederne var skarpe, og der kunne forstørres kraftigt op uden de begyndte at pixelere.

Det ville ellers have været godt, hvis det havde kunnet det det skulle, det var lille og rart at have i lommen.

Det er det jeg har lært at sætte pris på med det 4 år gamle Pentax, som står foran en udskiftning.

Mit analoge spejlreflex, er et superapparat, men jeg får slagside, hvis jeg prøver at putte det i lommen.

Så i stedet for, vil jeg kigge på Sony Cyber-shot DSC-V3, og så er der ikke et øje tørt.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-03-05 16:31

Keldd - der findes ikke et lomme-camera med store dejlige linser.
Jeg har et Canon S50 som er faldet til ca. 3000 kr. men jeg ville købe et Ixus 500 til feriebrug og hurtigbilleder hvis det var i dag jeg skulle købe camera.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-03-05 17:15

Nej,og de linser der er, er vel også rimelige.

Men jeg brokker mig især over autofocusen, den skal altså være bedre,

så nu kigger jeg på Sony. Mit analoge er Canon, og det er jeg da stadig glad for, men lad os nu se,

foreløbig fører Sony stort. Keldd