/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stjerner
Fra : cdripper
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 14-03-05 22:19

Tidligere på aftenen hvor jeg svarede på et spørgsmål fik jeg pludselig nogle stjerner over mit navn Cdripper

Hvad er det??

Er det noget man bare får

Jeg fik det jo i dag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-05 22:20

det er bedømmelsen af svaret

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 22:21

jeg har svaret på spørgsmål før det.. Hvor jeg ikke fik det... Det kom bare lige plkudselig da jeg svarede på det sidste jeg svarede på i dag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-05 22:23

tjah - det er vist sådan on og off - jeg får ingen

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 22:24

Det er på seelve hoved-siden øverst oppe hvor navnet på profilen står og Points og Superpoints.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-05 22:25

nogen har opdaget dig og vil forsøge at få dig til hollywood

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 14-03-05 22:27

cdripper

De stjerner kommer og går.

Du er den eneste, som kan se hvor mange/få stjerner du har

Du kan glæde dig over dem eller være skuffet over, der ikke er flere.

Alle superbrugere starter med 5 stjerner.

Det antal stjerner du har i dag er gennemsnittet af de bedømmelser, der er givet dig på accepteret svar og bedømmelsn af tip.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-05 22:27

psstttt........... sig det ikke til nogen men der kan man få sin helt egen flise uden indblanding fra mopsede autoriteter

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 22:30

OK ans...

Det er bare underligt at de først er kommer nu..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-05 22:30

Når jeg skriver at stjernerne kommer og går mener jeg ,at det er det samme som at modtage mails fra kandu.

Nogle dage fungerer det andre dage gør det ikke.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 22:31

Oki doki

Godkendelse af svar
Fra : cdripper

Dato : 14-03-05 22:32

Underligt... Men tak for svaret...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-03-05 22:42

♪♪ "Stars shining bright above you" ♪♪

fra "DREAM A LITTLE DREAM OF ME" ... og sådan er det også ved uddeling af points og stjerner

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-03-05 22:43

øv.... de der "&#9834" skulle jo ha' været noder

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-03-05 23:17

Øhhhhhh - ans............

Citat
Alle superbrugere starter med 5 stjerner.

.......... hvorfor tror du det
....... jeg har 3½ stjerne, og det har jeg ALTID haft, så det er IKKE alle .....

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-05 23:26

Jeg ved det

Du har bare ikke lagt mærke til bedømmelserne af dig, før det var for sent.

Hvorfor skulle du ikke, som alle andre starte med 5 stjerner

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-03-05 09:43

Okay - er her nogle (superbrugere??) her der IKKE har 3½ stjerne - jeg har også altid haft 3½ stjerne....

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 11-07-06 23:25

Jeg har kun 2 stjerner

//Kettedk