/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mistet mine emails
Fra : EZKIL
Vist : 960 gange
50 point
Dato : 14-03-05 20:41

jeg har mistet mine mails i outlook express efter at de blev 'komprimeret'

nu spørger den igen om den skal 'komprimere'....suk

hvordan får jeg den til at holde op med at spørge om det

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 14-03-05 20:49

gå ind i menuen Funnktioner -> indstillinger -> vedlighold. Fjern flueben til Mener jeg.. Har ikke outlook express installeret mere.

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : EZKIL

Dato : 14-03-05 20:58

Syntes ikke at der er nogle muligheder for at gøre det i ->indstillinger.

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 14-03-05 21:26

Har du en backup af dine .dbx filer?

Kommentar
Fra : EZKIL

Dato : 14-03-05 21:39

perchris....

Ja jeg har backup af mine mails...det er ikke så meget det...
men det er irriterende at den bliver ved med at spørge om, den skal komprimere.
Jeg ved godt at det er fordi den vil frigøre plads på min harddisk.

MEN nu har jeg kørt mine mails ind igen..og gider ikke gøre det én gang til...hvis det skulle gå galt en gang til

Er der ikke en måde man kan få den til at holde op med det.??
Jeg har sgu masser af plads til de skide mails

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 15-03-05 01:18

Jeg kan ikke se at du har andre muligheder en det kvolsgaard skriver kl. 20.49, dog ville jeg sætte flueben i "komprimer meddelelser i baggrunden" så vil du ikke blive spurgt mere for det sker løbende for hver enkel mail i baggrunden. Jeg tror at problemet har været at det flueben manglede og da du endelig har sagt ja til at komprimere har der måske været så mange mails at der er gået kuk i det hele.

Jeg tager jævnligt en kopi at mine mails ved at kopiere hele Outlook Express på følgende måde:

C:\Documents and Settings >"DITBRUGERNAVN" >Lokale indstillinger >Application Data >Identities >{B41316C0-88B2-52CC-802C-19913CE328474} >Microsoft >Outlook Express

her ligger alle dine mails både indgående og udgående i .dbx filer - kopierer dem direkte og hvis du får brug for det så kopierer dem tilbage. En meget enkel måde der tager et øjeblik.

Hvis du ikke kan finde dem kan det skyldes at du ikke kan se skjulte filer så gør du følgende:

Gå i kontrolpanet vælg mappeindstillinger herefter faneblade "Vis" under avancerede indstillinger fjerner du fluebenene ud for "Skjul beskyttede operativsystemfiler" samt "Skjul filtypenavne for kendte filtyper" herefter skal du under skjulte filer mapper makere "Vis skjulte filer og mapper".
Nu skulle du kunne se skjulte filer.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : EZKIL

Dato : 15-03-05 11:58

Tak for svaret bentjuul.