/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvad gør jeg ved dette problem???
Fra : JacobS.
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 14-03-05 17:26

Hej

Når jeg åbner min pc kommer der en boks hvor der står følgende:

Generic Host Process for Win32 Service
Stødte på et problem, og blev lukket.

Hvad gør jeg ved det problem?

Der er også et andet problem. når jeg lukker min så kommer der hurtigt en boks hvor der står noget i retning af:

1928233*231223......................... Kunne ikke " written" og bliver lukket

Hvad er det?

Hvad kan man gøre ved sin pc for at fjerne sådan nogle fejl? jeg har prøvet scandisk men det hjalp ikke.

Jeg kører med windows xp home edition. På en bærbar pc.

Håber i kan hjælpe mig

JacobS.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-03-05 17:52

prøv at checke dine ram
www.memtest86.com

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 18:03
Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-03-05 18:04

jeg kan ikke få programmet til at fungere.

Nogle der har en anden ide?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-03-05 18:07

jeg er ikke ligefrem en haj til pc. Er der ikke et eller andet nem program som kan finde fejlen og genoprette den?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 18:51
Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-03-05 18:52
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-05 18:53

...eller hent : http://www.snapfiles.com/get/everest.html

Da får du ALT at vide om din hard-/software og evt. problemer

</MOLOKYLE>