/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SP2 og HP
Fra : geu
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 14-03-05 17:21

Nogen der ved om når man køber en ny cd med Xp Home, om der er SP2 på den. Eller når man køber en ny pc hvor Xp ligger på om de så er med SP2??
Vi taler om ny inden for de sidste 2 mdr. OG jeg ved godt hvor man kan se det på ens pc.

Er der rigtig at HP har problemer med og køre sammen med SP2. Altså man får problemer med og køre med printer og webcam.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-03-05 17:49

Der er XP'er med SP2 i handlen, men det er ingen garanti for at den følger med i en PC handel.

Tror ikke HP har generelle problemer med SP2, min gamle HP 820 cxi printer virker udmærket under SP2!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-03-05 17:51

har heller ingen problemmer med hp og sp2

Accepteret svar
Fra : dhmoelsted

Modtaget 110 point
Dato : 14-03-05 18:01

Angående HP og SP2, jeg har købt en bærbar 5000 HP, og en 1317 printer, jeg kan tilføje til debatten at jeg nu har kæmpet med Hp support i mindst 4 dage af varierende antal timer med ventetid o.s.v., denne printer kan selv med den nyeste opdate fra nettet overhovedet ikke køre sammen med den bærbare, man siger fra HP side at det er en fejl at den bærbare er preinst. med SP2, det er den der giver alle de problemer ,som andre med camaraer og andet Hp udstyr har, for mit eget ,får jeg nu tilsendt fra hp en XP, KUN MED SP 1, man siger fra supportens side det er en fejl der er lagt sp 2 ind, den er ikke sikker endnu og kan give install. prob. med anden hardware, dette til opl. for kommende købere. fredag i denne uge vil man hjælpe med at oformatere en hel ny pc. fy.
mvh
Hans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-03-05 18:14

Lyder lidt utroligt hvis en så stor virksomhed som HP skulle have problemer med SP2! SP2 har da været ude over et ½ år nu! Men interessant kommentar dhmoelsted! Lyder som smøleri fra HP's side, specielt nu hvor folk nærmest ikke har noget valg mere, da Microsoft vil have man indruller SP2!

Kommentar
Fra : xou

Dato : 14-03-05 19:35

prøv først med denne driver
1. her er der driver:
http://software.canon-europe.com/software/multipass_suite_for_windowss11732.asp?model=
og manuel til at fjerne og indstallere den igen er der her oss
2.men det ser ikke ud til at der er nogen der sopporte din printer nu:
http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=OSCompatibilityAct&fcategoryid=123&modelid=10443&keycode=windr
3.fjern sp2
gå ind i kontrol panel under tilføj/fjern programmer og find sp2 på listen og vælg fjern.
4.kig om der kommer nye driver til...

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 08-04-05 13:49

Tak for svaret