/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PC begyndt at køre enormt langsom
Fra : lene7500anders
Vist : 805 gange
100 point
Dato : 14-03-05 17:17

Hej derude....

Håber der er nogen der kan hjælpe....

Min computer er pludselig begyndt at køre enormt langsomt. Jeg har Norton anti virus installaret (købt og betalt-ikke download) men de sidste 3 dage er den begybdt at køre SÅ langsom. Jeg har ikke andre programmer åben end jeg plejer. Jeg har netop skannet comuteren og der var ingen virus/fejl. Jeg har også defragmenteret hele pc´en .. Hvorfor kører den stadig langsom ? Venligst svar til mig som om jeg er total nybegynder... (er ikke så god til alle de tekniske forklaringer)

På forhånd tak

Anders

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-03-05 17:24

www.arlet.dk eller www.spaywarefri.dk på disse sider kan du få den bedste hjælp til spayware mm

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-03-05 17:25
Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 14-03-05 17:36

Hej Anders
det har sikkert ikke noget med antivirus programmet at gøre
det kunne være din hukommelse der er for lille.
ellers kan det være en spyware.

hvilket styresystem kører du med ?
hvor meget ram har du i din pc ?
hvor stor er din viertuel hukommelse ?
hvor stor er dit C drev og hvor meget fri plads er der ?

mvh Mad-Nuser

Accepteret svar
Fra : turbo.dk

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-05 19:14

Hej
Ja brug siden http://www.arlet.dk/ og tag puntet : langsom comp.. tag det hele i nævtet rækkefølge
Det virker

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 14-03-05 20:31

Gå ind på siden: http://housecall-beta.trendmicro.com/en/start_corp.asp

Vælg dit land, og tryk på knappen Go.

Tryk på det røde billede med luppen på.

I det nye vindue der fremkommer, trykker du Security Scan i midten.

Nu vil din computer blive scannet for virus, spyware og sikkerheds-brister.

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 14-03-05 20:32

- Jeg håber det hjælper !

//Kettedk

Kommentar
Fra : penny

Dato : 15-03-05 09:08

Har du også Norton Firewall, hvis så, er det muligt at du har bloceret på forkete steder, når den popper op og spørger block or permit.

Hilsen
Penny

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 16-03-05 09:40

Hej.
Undskyld jeg kører med på denne tråd med et enkelt sp.mål:
kettedk sender et link > http://housecall-beta.trendmicro.com/en/start_corp.asp
Dette program har jeg scannet min pc. med.
Svaret var, at der ikke var Virus, Trojaner eller Worms - men den fandt nogle cokkies og noget spyware, som jeg kunne få Trend Micro til at fjerne.
Men der var 2 kritisiske sårbarheder (vulnaribilities) i Microsoft. Er der nogen der ved, hvad det betyder?? og hvordan det fjernes?
Mvh

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 16-03-05 19:55

Installer de seneste sikkerheds-opdateringer fra Windows Update..
det skulle klare sårbarhederne..

//Kettedk

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 16-03-05 21:09

Hej kettedk.

Tak for dit svar, det vil gøre.

Du må have points til gode fra mig

Mvh
goldkat

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-03-05 11:33

Hmm.. er min kommentar accepteret som svar eller...?

//Kettedk

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 20-03-05 12:19

Næh desværre ikke kettedk, - jeg sagde bare tak til dig, fordi jeg nassede på denne tråd,
og kunne bruge et et råd fra dig. Men det var oprindeligt Anders der stillede spørgsmålet fra første færd.

Men hvis du kigger på nye spørgsmål skal jeg sende et til dig, så kan du hente points der.

Mvh
goldkat

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 20-03-05 15:27

kettedk.

Kig lige på dette og hent nogle points http://www.kandu.dk/dk/spg/63024

mvh
goldkat

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 23-03-05 18:19

Heh, tak da for det...

//Kettedk

Godkendelse af svar
Fra : lene7500anders

Dato : 26-03-05 08:53

Tak for svaret turbo.dk. Det kører lidt bedre og noget hurtigere..