/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
LÆSE MAIL I HELE VERDEN ?????
Fra : Traffic
Vist : 329 gange
200 point
Dato : 14-03-05 14:12

Hej, jeg står foran en længere varende rejse. Og kan klart nok ikke undvære min mail.

Jeg mener at have hørt, nogen tale om at man måske har mulighed for at læse sine mails selvom man ikke er ved hjemme PC'en.

Jeg bruger microsoft outlook !

Men er det sandt og i bekræftende fald - hvordan ???

Nazgul

Accepteret svar
Fra : mpjc

Modtaget 210 point
Dato : 14-03-05 14:14

du kan bruge denne webmail www.mpjc.dk/instantwebmail/instantwebmail/

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 14-03-05 14:17

Hey Traffic..

Jeg skrev en gang et tip om det:
http://www.kandu.dk/dk/tip/8972

- Det virker rigtig godt, har selv brugt det, da jeg rejste!

Mvh Niels

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 14-03-05 14:25

Tak for svaret mpjc.

Den køber jeg, virker jo efter hensigten !!!

Og tak for det hurtige svar. Så kan jeg jo tage til Baghdad med ro i sindet og mailen på plads !!

Nazgul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-03-05 14:26

Men ellers er det måske en tdc mail-konto du har.
Og denne adresse giver dig adgang overalt i verden http://www.mail.dk
Og du kommer ind til tdc
Gør det lige på forhånd, for tdc vil gerne have dig til at logge ind på en ny måde.