/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP inkjet 2000c vil ikke skrive gult !
Fra : import
Vist : 473 gange
50 point
Dato : 14-03-05 09:57

Jeg har en HP 2000c, som har 4 seperate patroner, nu bliver alt det grønne blåt da den ikke vil skrive gult, en test udskrift viser at printerhovederne skulle være ok men at patronen er tom, men det er den ikke har prøver med andre patroner også, er der nogen der ved hvad man kan gøre ????

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-03-05 17:23
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-03-05 17:40

Prøv at fjerne alle patronerne! Så starter du med den sorte og lader den teste så den røde og lader printeren teste, derefter den grønne og lader den teste og så den gule tilsidst
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?locale=en_US&objectID=bpd05584&locale=en_US&taskId=101&prodSeriesId=25517&prodTypeId=18972

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-03-05 22:02

Har du selv genopfyldt dine farvepatroner?

Kommentar
Fra : import

Dato : 15-03-05 08:34

Det er en printer jeg lige har købt, og jeg tror den er genopfylt den gule !

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-03-05 16:47

Problemet kan ofte være at der er kommet luft ind i skrivehovedet!
Prøv at lave en testside med farvestriber og kør den et par gange, så du kan få luften ud.

HP har det med at registrere farvepatronerne, så de skal resettes inden de kan tages i brug. Men da du køre med fire separate farvepatroner, går jeg ud fra, at de sidder i et fælles skrivehoved.

Se også her http://www.activeprint.dk/fyldselv/ hvor du kan finde din printer og den rigtige farvetype til den. Det er jo ikke lige meget hvilken farve man hælder på, så gem denne link i fortrukne!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-03-05 16:53

Se her http://www.activeprint.dk/fyldselv/showPrinter.php?printerId=499#
Her er dit problem nok indentisk med det skrevne!

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 15-03-05 16:57

Klik på "Vejledning til genopfyldning af Gr.360"
her står bl.a. skrevet:
Til denne patron kan købes et "auto-reset-bundstykke", som sikrer at blækniveauet altid viser fuld efter genopfyldning. -Den kan købes der hvor du køber dit Inkjet Special blæk.

Godkendelse af svar
Fra : import

Dato : 16-03-05 08:24

Tak for svaret severino. jeg vil prøve dine forslag mvh Bent