/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Stofanet og edonkey 2000
Fra : biltyve_stinker
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 13-03-05 22:56

Er der nogen, der har nogle tips til instillinger i edonkey, når jeg kører gennem stofanet med 1 mbit forbindelsen????
På et tidspunkt bliver det til en trådløs opkobling, vil det give nogle ændringer?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-03-05 00:11

I indstillinger/forbindelse kan du teste om portene er åbne, det er de ikke på stofa, derfor skal du ændre dem.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : biltyve_stinker

Dato : 14-03-05 16:44

Jow, jeg kunne vel ikke få dig til at uddybe det lidt?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-03-05 18:56

Undskyld jeg trode det var Emule, men de er i familie, og EMule regnes for den bedste.
Der er en hjælp i den der fortæller alt om indstillingerne, men også en opsætningsdialog der leder dig gennem indstillingen.
Det her ingen betydning om du kører trådløst ved nogen internetbaserede programmer, da den trådløse hastighed er langt størrer end du kan komme ud for.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : donlupjr

Dato : 23-04-05 00:27

Okey du skal have åbnet en port til edonkey/emule for det kører optimalt, dette kan kun lade sig gøre hvis du har en public ip som koster extra så vidt jeg ved, selv der efter ville du skulle have en router hvis du har mere end en comp, for at kunne forwarde data til den rigtige computer det er ikke helt let men hvis du har enten en fast offenlig ip eller en router vil jeg gerne guide dig igemmen det, men som sagt uden ip'en til at starte med kan jeg overhovedt ikke hjælpe dig da du der ved for et lavt id og kun kan hente fra folk med lavere id end dig selv ;)