/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af T65 i Århus
Fra : nocom
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 08-09-02 21:29

Ja, jeg vil såmænd bare høre hvor i Århus man kan får låst en T 65 op? Evt. også en Siemens C45, Måske også en Motorola 260? ) Ja jeg har faktisk alle 3.
Nocom

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 09-09-02 08:15

Santa
Ellers tak for din indsats, men spørgsmålet er jo, hvor i ÅRHUS, man kan få dem låst op. Dine link henviser jo til andre steder i landet, som jeg også kender. Jeg vil bare have det gjort her i Århus.
Nocom

Kommentar
Fra : missilhead

Dato : 13-09-02 11:03

hm.santa du er bare et stort fæhoved,det er åbentbart ikke kun mig du overdænger med ubruglige svar
jeg tror han selv går og sysler med åbning af telefoner og er bange for at nogen skal gå ham i bedene.Mærkelig adfærd,

Kommentar
Fra : brain_ta

Dato : 29-09-02 22:10

tilføjelse: 150pr stk. er kun for t65 0g t68, alle andre er 100 (rabat ved flere)

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 03-10-02 15:20

Hvorfor er der forskel på prisen ved de forskellige telefoner? En oplåsning via datakabel er vel nogenlunde samme procedure på alle telefoner?
Nocom

Kommentar
Fra : brain_ta

Dato : 07-10-02 14:22

Ericsson t65, t68 og t39 kan ikke unlockes via almindeligt datakabel. For at unlocke dem skal man forbindes til en server som sælger "logs". Disse logs læser IMEI koden på telefonen, og finder så den kode man bruger til at unlocke med. Logs koster typisk mellem 80 og 120 kr pr. stk, derfor prisforskel.