/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Publisher-hjemmeside-glemt kodeord
Fra : hvaderikkeibrug
Vist : 334 gange
500 point
Dato : 13-03-05 18:07

Er der nogen, der kan give et praj om, hvordan man finder ud af sit brugernavn og kodeord.
Jeg har nogle hjemmesider, som jeg har lavet dels for mig selv og dels for diverse foreninger.
Jeg bruger PUBLISHER og lægger dem ud via FTP.
Det fungerer fint, og da jeg har hakket af i "Gem kodeord" o.s.v. har jeg heller ikke haft problemer med at opdatere siderne.
FØR NU
Jeg har nemlig fået ny harddisk, og der er de gemte koder ikke kommet med over. Nogle havde jeg skrevet ned, så der er ingen problemer, men i sær en side, der jævnligt skal opdateres, er den helt gal med, for jeg har nemlig glemt at notere både "brugernavn" og "kodeord". Jeg har prøvet en million sandsynlige kombinationer, men har ikke fundet den rigtige.
Er der nogen steder, hvor kan kan se sine egne koder.
Bruger DanDomain og DK Hostmaster.

Petra

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 13-03-05 18:12

kig på de papirer du har fået fra din udbyder, det hele bør stå der.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 13-03-05 18:21

Nej, for det er jo et kodeord, jeg selv har valgt - desværre. Det andet har jeg prøvet, men det virkede ikke.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-03-05 20:32

Kontakt DanDomain via mail for at få dit brugernavn og kodeord - det er vel det eneste der er at gøre i den situation og det nemmeste.

//bentjuul

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 13-03-05 21:08

Det har jeg prøvet - i torsdags - men der er ikke noget svar endnu. Jeg er måske nok lidt utålmodig. Men man har jo bedst tid til opdateringer og den slags i weekenden. Så jeg håbede, der var nogen der lige vidste, hvor man kunne gå ind og kigge. Håber på et svar fra DanDomain snart
Hej
Petra

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 500 point
Dato : 13-03-05 21:19

Hej Petra
Der er ikke andet svar, desværre, og ryk Dandomain straks i morgen.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 04-04-05 07:35

Tak for svaret bentjuul. - Og undskyld jeg først giver dig dine point nu (jeg havde glemt det. Fandt kodeordet på en seddel, der havde forputtet sig. Flovt, flovt, flovt).
Men jeg kom i tanker om det, da jeg så dine svar i avis-spørgsmålet. (Har selv arbejdet i Det Berlingske Hus i 18 år). Du er altid så sober i dine svar. Hoverer ikke over for nogen. Tak for det.
Gevaldig hilsen fra
Petra

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-04-05 12:21

Tak skal du have for de pæne ord Petra, sjovt at du har arbejdet i det Berlingske Hus - jeg har selv været i den grafiske branche i 45 år, heraf 12 år som valgt i fagforeningen.
En meget spændende tid.
Og tak for point, selvom jeg ikke løste dit problem, men det klarede du selv.
Hav en fortsat god dag og mange hilsener fra

Bent