/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af ericsson t65 i Randers
Fra : kr5006
Vist : 366 gange
70 point
Dato : 08-09-02 20:40

Hvis det bliver aktuelt, er der så en i Randers eller omegn, der kan unlocke den, for en rimelig pris???

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : missilhead

Dato : 13-09-02 10:58

hej! kr5006 . Jeg leder efter det samme som dig,hvis du finder ud af noget vil du så være rar at skrive til mig. Ham santa er da bare et fjols,jeg har stillet et noget ligende spørgsmål og han svarer bare i øst.han er sgu en temmelig ufed fyr,synes du ikke.ps.hvis jeg finder ud af noget skriver jeg selvfølgeligt til dig

Kommentar
Fra : kr5006

Dato : 13-09-02 15:39

Hel Missilhead! Jeg er helt enig med dig. Jeg skal nok skrive, hvis jeg finder ud af noget. Og i øvrigt tak!

Kommentar
Fra : missilhead

Dato : 14-09-02 11:49

allright da. Vi tales ved dude!

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 03-10-02 06:46

Prøv at ringe på tlf. 60610961 eller send en mail til telefonmanden@sol.dk

Det er nummeret på en fyr, som driver www.sitecenter.dk/simlaasen, og som - iflg. oplysninger på hans site - er i Randers hver weekend. Hvis du kontakter ham og selv bringer og henter din telefon, er en unlocking gratis.

Din t65 optræder ganske vist ikke på hans ellers rimeligt lange liste, men der kan være sket meget, siden den blev opdateret. Ellers kender han formentlig én, der kan klare det.