/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Valg af vinduer
Fra : cassti
Vist : 1362 gange
30 point
Dato : 13-03-05 16:05

Jeg vil høre om der er nogen der har handlet med Vika-vinduer? er kvaliteten god? osv.

Kommentar
Fra : traeterrasser

Dato : 13-03-05 18:14

kender dem ikke ved bare de sælges i tyskland men er de så meget billigere end herhjemme
Hilsen Steen

Kommentar
Fra : cassti

Dato : 13-03-05 18:34

Vi skal have skiftet 9 vinduer og har et godt tilbud på 42.000 kr men vika-vinduer sælger dem for 33.000 Kr

Kommentar
Fra : traeterrasser

Dato : 13-03-05 18:50

Med vinduer er det meget svært at se forskel - det handler i høj grad om tillid og om hvad andre af erfaringer . skal i selv sætte dem i og hvad er det for vinduer?? Selv handler jeg hos www.outrup.dk der har aldrig været problemer og mine kunder er glade for dem.
Hilsen Steen

Kommentar
Fra : traeterrasser

Dato : 13-03-05 18:53

husk også at sammeligne på ens grundlag - er vinduerne med not er de med biobeventiler er der ornament glas i nogle af dem er der den samme profilering på er der træ eller alu bund stykke i døren er der 5 års garanti - kommer der en og retter eventuelle fejl osv
hilsen steen www.traeterrasser.dk

Kommentar
Fra : ulrik1976

Dato : 16-03-05 12:24

hej har set dem nede i Padborg, og jeg og min tømrer var ikke imponeret... Der var mange "cutter" spor i.

Og træ døren indtil butikken var ved at falde af.... det mente min tømrer at det var et rigtig dårligt tegn )

Mvh Ulrik

ende med at købe fra NB-vinduer i haderslev. meget fin kvalitet og fin service. dem kunne min tømrer meget godt lide..

Mvh Ulrik

Accepteret svar
Fra : Rikke2809

Modtaget 30 point
Dato : 26-05-05 13:57

Jeg købte vinduer i Padborg hos vika-vinduer for 3 år siden og er meget tilfreds. Jeg var ellers ved at vælge Rationel også pga deres dør til udstillingen, men de forsikrede mig om at at det ikke var en dør lavet af dem. Jeg var også nede på deres lager i tyskland for at se lidt flere produkter og de var rigtig fine. Samme kvalitet som rationel men meget billigere. Min tømrer var meget imponeret og har siden kun købt vinduer ved dem. Nu efter 3 år ser de stadig ud som nye.

Kommentar
Fra : Rikke2809

Dato : 26-05-05 13:57

Jeg købte vinduer i Padborg hos vika-vinduer for 3 år siden og er meget tilfreds. Jeg var ellers ved at vælge Rationel også pga deres dør til udstillingen, men de forsikrede mig om at at det ikke var en dør lavet af dem. Jeg var også nede på deres lager i tyskland for at se lidt flere produkter og de var rigtig fine. Samme kvalitet som rationel men meget billigere. Min tømrer var meget imponeret og har siden kun købt vinduer ved dem. Nu efter 3 år ser de stadig ud som nye.

Godkendelse af svar
Fra : cassti

Dato : 26-05-05 21:40

Tak for svaret Rikke2809.

Kommentar
Fra : cassti

Dato : 26-05-05 21:41

jeg har valgt at købe vinduer hos Vika så må vi se om et par år