/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Abdoer - eller hvad de nu hedder??
Fra : SarahJane
Vist : 2087 gange
50 point
Dato : 13-03-05 12:09

Ja, jeg tilhører den del af befolkningen, der godt kan lide at tilbringe lørdag formiddag foran fjernsynet og se TV-Shop... hehe.. Og når man gør det, så kan man ikke rigtig undgå at se alle de her reklamer for de her dimser, som man sætter på maven, hvorefter de gør alt arbejdet for én.. Der har været de her Butterfly dimser og det der bælte, som kan klare, hvad der svarer til 600 mavebøjninger på 10 min!!!!! Wow - smart ikke? Hehe, og er jo godt klar over, at det ikke heeelt holder, men nu har jeg så set de her dimser på tilbud i Føtex til 199 og så kan man jo ikke rigtig dy sig, men...
Er der nogle der har haft nogle erfaringer med dem? Gode som dårlige?
Har hørt at jo mindre fedt man har på kroppen, jo bedre virker det og nu er det ikke fordi at jeg har brug for at tabe mig, jeg har bare brug for at stramme op, træner skam også, men det er bare begrænset, hvor meget tid der er til det, så bliver nødt til at få min nysgerrighed stillet - håber at der er nogen, der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-03-05 12:30

Det er de der fiduser med elektoderne, ikke?

Hvis du søger lidt herinde på siden, evt. under fitness og motion m.m. og skriver slankebælte, så er der flere spørgsmål.

Det er noget udueligt bras, gør efter sigende meget ondt at bruge, og det eneste der slanker sig, er tegnebogen

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-03-05 12:33

Citat
Jeg havde en kammerat der sprang på dillen og der var ingen effekt bortset fra at det gjorde h...... s ondt hver gang han fik "stød"

1 Kommentar

Fra : dova Dato : 14-01-05 16:30

Et fitnessbælte er jo normalt et tætsiddende støttebælte, som bruges ved f.eks. styrketræning.
Men jeg gætter næsten på, at det er et af de der smarte TV-shop-fiduser med små strømelektroder på??
De arbejder på den måde, at strømimpulserne får muskulaturen til at arbejde lidt. Altså man får små elektriske stød hele tiden.
Og det giver måske en brøkdel af det som du får ud af almindelig træning.
Så vaskebræt? Nej.
Fedtreduktion? Nej.
Det der måske er i det, er at ligesom en hvilken som helst anden tætsiddende beklædningsdel man bærer i længere tid, kan man reducere f.eks. taljemål med et bredt bælte, eller hvis det er en bred urrem, håndledsmålet.

mvh dova

1 Kommentar

Fra : Harlekin Dato : 14-01-05 16:38

Jeg så noget om det i et af rabatprogrammerne.
Så vidt jeg husker havde det en lille effekt, men det gjorde ondt at bruge det, så man kunne feks ikke koncentrere sig om at læse en bog imens, som de gør på TV shoppen.
Rigtig gammeldaws træning er bedre.

Kommentar
Fra : AnneLarsen

Dato : 13-03-05 12:47

Jeg har sådan et bælte og har prøvet at bruge det flittigt ! - jeg har ikke oplevet hverken slankende eller opstrammende effekt. Jeg har ikke oplevet at det gjorde ondt blot man bruger rigeligt af den medfølgende creme.
Jeg har også prøvet at gå til det i et helse center hvor der er meget mere power på - ligeledes uden resultater.
Det eneste gode jeg kan sige er at set er super massage i forbindelse med dårlig ryg, men det er altså ret dyrt.

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 13-03-05 16:40

Hejsa,

Kender det godt og er faktisk selv faldet i tvshop fælden et par gange

Her er et lille link du kan kigge nærmere på,

http://66.102.9.104/search?q=cache:QO9yh36InfoJ:connery.dk/index.php%3Fartikelid%3D1322+test+tvshop+produkter&hl=da

/sprit