/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ski Resort Extreme
Fra : ida.sorensen
Vist : 305 gange
36 point
Dato : 13-03-05 10:34

Hej alle sammen.

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe Ski Resort Extreme i Danmark? (I butik eller brugt)

Og er der nogen der kan sige mig om det er et godt spil. Har demoen og den synes jeg er meget skæg.

Mvh Ida

P.S. Undskyld jeg ikke har flere point at give!

Kommentar
Fra : alwagner

Dato : 13-03-05 20:10

Desværre, har ledt mange steder, men kan heller ikke finde det :(
Vender straks tilbage hvis jeg finder det.

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 14-03-05 17:22

Tak, det glæder mig, at du vil det

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 18-03-05 15:26

http://www.dailyrush.dk/files/demos/1130/ her er der en demo, kan ikke finde nogle danske butikker.

Kommentar
Fra : alwagner

Dato : 18-03-05 16:26

Det var da så lidt

Kunne også ha' sendt en 5 - 6 link til demoer, men da det jo ikke er det du leder efter, vil jeg fortsat prøve at finde en dansk udgave.
Har ledt lææææænge og har desværre ikke fundet noget endnu

Er du 100 % sikker på den findes på dansk?

Mange hilsner
alwagner