/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
winxp usb
Fra : ultra2
Vist : 343 gange
100 point
Dato : 12-03-05 19:18

kan man få usb net der kan kører mellem 2 pc den ene er xp home den anden er linux
hvis hvad hedder usb et eller andet så (hub ? ) eller hvad

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 110 point
Dato : 12-03-05 19:35

Hej ultra2 - ikke fordi det kommer mig ved, men hvis du sletter dit første spørgsmål før nogen giver dig en kommentar, så får du dine 100 point tilbage, så kunne du jo i stedet bruge dem til at forhøje dette spørgsmål. - men det bestemmer du jo selv....
--------------------------------
Med hensyn til dit spørgsmål - du vil gerne lave forbindelse mellem to PC´er ved hjælp af USB - det tror jeg godt man kan, det er vist noget med et specielt kabel
hvis du samtidig skal være på nettet med begge computere, så er det nok en Router du skal bruge, og så forbindelse til PC´erne via netkort - her kan du jo også oprette et netværk.
............. om så noget kan lade sig gøre imellem winXP og linux - det kan jeg ikke svare dig på............
men bare hav´lidt tålmodighed, så kommer der helt sikkert nogen forbi som kan hjælpe dig.
fortsat god lørdag
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 12-03-05 20:07

Jeg har selv et af mærket "QUIP" USB2.0 SUPER LINKER
Kan desvære ikke finde linket.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 12-03-05 23:28

kandu er så langssommmmmmmmmmmmmm at jeg ikke troede at spørgsmålet nåede at reg 2 gange

det tager ca 11 minutter at komme ind i kandu

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 12-03-05 23:46

Tak for svaret bennymanden
jeg er lige glad med point

hjælpen er mere værd for mig

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-03-05 01:38

Selvtak ultra2
Det er rigtigt at kandu til tider er så langsommmmm, tja, jeg kan godt finde på at lege videre andre steder på nettet - af den grund
----------------------------
Det er egentlig lidt synd, for der foregår (trods alt) mange fornuftige sager her på siden.
Det var vel ikke til megen hjælp ultra ? - hvad er det præcis du vil lave, så kan det da godt tænkes jeg har en eller anden ide

<\\Benny