/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
at lære at spille.
Fra : Jonas_s
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 12-03-05 19:13

Hey, nu har jeg i et lille stykke tid spillet lidt guitar og jeg synes det er fedt..

Nu vil jeg prøve at udvide min musikalske interesse ved at lære at spille keyboard..
Jeg gider bare ikke at gå til undervisning. Jeg vil lære mig selv at spille, men er der nogen steder
på nettet, hvor man kan lære at spille keyboard. Jeg ved jo fra guitaren, at der er masser af sider, hvor man kan lære at spille guitar. Så hvis der er nogen, som kender nogle sider, hvor man kan lære at spille keyboard/ klaver så ville jeg da være meget interesseret...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-05 20:08

hvis du er rimelig musikalsk kan du lære digselv en smule på keyboard - og du kan sikkert finde adskillige sider på nettet omkring dette - men uden nodekendskab og ordentlige lektioner tror jeg ikke du får så hulens meget ud af det - det er jo noget helt andet end en guitar

Men du kan jo forsøge dig med for eks anvil studio som du kan downlade gratis
http://www.anvilstudio.com/upgraden.htm
kig efter opdatering når du har downloadet den - for det ved jeg der er

god fornøjelse