hjt log
Fra : smut
Vist : 482 gange
500 point
Dato : 11-03-05 22:07

jeg har forgæves forsøgt at sende denne log til arlet men jeg kan ikke få lov til at sende den pga norton den sletter den bare inden jeg har sendt den nu håber jeg der er en der kan hjælpe mig herinde .....måske arlet hvis jeg er heldig

mvh kim jensen

ogfile of HijackThis v1.99.0

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\System32\brss01a.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost 2003\GhostStartTrayApp.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
C:\Programmer\Brother\ControlCenter2\brctrcen.exe
C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\Program Files\Internet Optimizer\optimize.exe
C:\temp\salm.exe
C:\WINDOWS\cvxrfxg.exe
C:\WINDOWS\system32\winupdate32.exe
C:\Program Files\AdTools Service\AdTools.exe
C:\Programmer\ISTsvc\istsvc.exe
C:\Program Files\AdTools Service\AdToolsKeep.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Tweak-XP Pro\AdBlocker.exe
D:\installerede spil\hl2\steam.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\PROGRA~1\Symantec\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
C:\Programmer\Norton Internet Security\NISUM.EXE
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe
C:\Programmer\Brother\Brmfcmon\BrMfcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\Web_Rebates\WebRebates1.exe
C:\Programmer\Web_Rebates\WebRebates0.exe
C:\Documents and Settings\kim jensen\Skrivebord\hijackthis\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.kandu.dk/dk/last25.asp
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GhostStartTrayApp] C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost 2003\GhostStartTrayApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSBkgdUpdate] "C:\Programmer\Fælles filer\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
O4 - HKLM\..\Run: [PaperPort PTD] C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IndexSearch] C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\IndexSearch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetDefPrt] C:\Programmer\Brother\Brmfl04a\BrStDvPt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter2.0] C:\Programmer\Brother\ControlCenter2\brctrcen.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [ElbyCheckElbyCDFL] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [CloneDVDElbyDelay] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneDVD\ElbyCheck.exe" /L ElbyDelay
O4 - HKLM\..\Run: [ElbyCheckAnyDVD] "C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\ElbyCheck.exe" /L AnyDVD
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Internet Optimizer] "C:\Program Files\Internet Optimizer\optimize.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [salm] c:\temp\salm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [wnmfyboz] C:\WINDOWS\wnmfyboz.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TtR5X0] C:\WINDOWS\cvxrfxg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WebRebates0] "C:\Programmer\Web_Rebates\WebRebates0.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Updater Online] winupdate32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdTools Service] C:\Program Files\AdTools Service\AdTools.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IST Service] C:\Programmer\ISTsvc\istsvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TtR5X0ºÃd+ú],ª»o8üžC:\Programmer\ISTsvc\istsvc.exe] C:\WINDOWS\cvxrfxg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Updater Online] winupdate32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Tweak-XP Pro] "C:\Programmer\Tweak-XP Pro\Tweak-xp.exe" -ex
O4 - HKCU\..\Run: [BlockAds] "C:\Programmer\Tweak-XP Pro\AdBlocker.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "d:\installerede spil\hl2\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [doit.exe] doit.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] \Program\BackWeb-8876480.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Status Monitor.lnk = C:\Programmer\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Web Rebates - file://C:\Programmer\Web_Rebates\Sy1150\Tp1150\scri1150a.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: SideFind - {10E42047-DEB9-4535-A118-B3F6EC39B807} - C:\Programmer\SideFind\sidefind.dll
O16 - DPF: {10000000-1000-0000-1000-000000000000} - ms-its:mhtml:file://C:\foo.mht!http://www.free32.com/POP.CHM::/sp.exe
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_1_0_0_44.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1099952836046
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{0BF25923-503C-4E5E-B35F-62748FAFCE65}: NameServer = 62.61.131.0,62.61.131.1
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{0BF25923-503C-4E5E-B35F-62748FAFCE65}: NameServer = 62.61.131.0,62.61.131.1
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{0BF25923-503C-4E5E-B35F-62748FAFCE65}: NameServer = 62.61.131.0,62.61.131.1
O23 - Service: Brother Popup Suspend service for Resource manager - Brother Industries, Ltd. - C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
O23 - Service: BrSplService - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\System32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Proxy Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe
O23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Internet Security Accounts Manager - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\NISUM.EXE
O23 - Service: Norton Unerase Protection - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
O23 - Service: SymWMI Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-03-05 22:27

Går i gang med at tjekke den

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-03-05 22:28

Du er heldig*S*

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-03-05 22:32

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O4 - HKLM\..\Run: [Internet Optimizer] "C:\Program Files\Internet Optimizer\optimize.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [salm] c:\temp\salm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [wnmfyboz] C:\WINDOWS\wnmfyboz.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TtR5X0] C:\WINDOWS\cvxrfxg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WebRebates0] "C:\Programmer\Web_Rebates\WebRebates0.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Updater Online] winupdate32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdTools Service] C:\Program Files\AdTools Service\AdTools.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IST Service] C:\Programmer\ISTsvc\istsvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TtR5X0ºÃd+ú],ª»o8üžC:\Programmer\ISTsvc\istsvc.exe] C:\WINDOWS\cvxrfxg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Updater Online] winupdate32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [doit.exe] doit.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] \Program\BackWeb-8876480.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe

O8 - Extra context menu item: Web Rebates - file://C:\Programmer\Web_Rebates\Sy1150\Tp1150\scri1150a.htm

O16 - DPF: {10000000-1000-0000-1000-000000000000} - ms-its:mhtml:file://C:\foo.mht!http://www.free32.com/POP.CHM::/sp.exe

--------------------------------------------------------------------

Åbn en tilfældig mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

--------------------------------------------------------------------

Find og slet manuelt i fejlsikret(f8 ved opstart):

C:\Program Files\Internet Optimizer<-hele mappen
C:\temp<- tøm mappen
C:\WINDOWS\cvxrfxg.exe
C:\WINDOWS\system32\winupdate32.exe
C:\Program Files\AdTools Service<-hele mappen
C:\Programmer\ISTsvc<-hele mappen
C:\Programmer\Web_Rebates<-hele mappen

------------------------------------------------

Hent og kør spybot herfra: http://www.arlet.dk/spywarescanner.htm
scan hele computeren og slet alt hvad den finder

----------------------------------------------------------

Hent og kør denne scanner fra Kaspersky : http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe
Sæt flueben i følgende: Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende: All local drives og Scan all files
Og så trykker du på Scan Clean

----------------------------------------------------------

Derefter genstarter du og sender en ny log herind,men Hent lige nyeste version af hijackthis(1.99.1) herfra:
http://www.arlet.dk/hjt.exe,

Kommentar
Fra : smut

Dato : 12-03-05 10:01

her er den nye log

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\System32\brss01a.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost 2003\GhostStartTrayApp.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
C:\Programmer\Brother\ControlCenter2\brctrcen.exe
C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\Programmer\Web_Rebates\WebRebates0.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Tweak-XP Pro\AdBlocker.exe
D:\installerede spil\hl2\steam.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\PROGRA~1\Symantec\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
C:\Programmer\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\NISUM.EXE
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\Programmer\Brother\Brmfcmon\BrMfcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\Web_Rebates\WebRebates1.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
G:\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.kandu.dk/dk/last25.asp
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GhostStartTrayApp] C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost 2003\GhostStartTrayApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSBkgdUpdate] "C:\Programmer\Fælles filer\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
O4 - HKLM\..\Run: [PaperPort PTD] C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IndexSearch] C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\IndexSearch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetDefPrt] C:\Programmer\Brother\Brmfl04a\BrStDvPt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter2.0] C:\Programmer\Brother\ControlCenter2\brctrcen.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [ElbyCheckElbyCDFL] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [CloneDVDElbyDelay] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneDVD\ElbyCheck.exe" /L ElbyDelay
O4 - HKLM\..\Run: [ElbyCheckAnyDVD] "C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\ElbyCheck.exe" /L AnyDVD
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdTools Service] C:\Program Files\AdTools Service\AdTools.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WebRebates0] "C:\Programmer\Web_Rebates\WebRebates0.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Tweak-XP Pro] "C:\Programmer\Tweak-XP Pro\Tweak-xp.exe" -ex
O4 - HKCU\..\Run: [BlockAds] "C:\Programmer\Tweak-XP Pro\AdBlocker.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "d:\installerede spil\hl2\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Status Monitor.lnk = C:\Programmer\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Web Rebates - file://C:\Programmer\Web_Rebates\Sy1150\Tp1150\scri1150a.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: SideFind - {10E42047-DEB9-4535-A118-B3F6EC39B807} - C:\Programmer\SideFind\sidefind.dll
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_1_0_0_44.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1099952836046
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{0BF25923-503C-4E5E-B35F-62748FAFCE65}: NameServer = 62.61.131.0,62.61.131.1
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{0BF25923-503C-4E5E-B35F-62748FAFCE65}: NameServer = 62.61.131.0,62.61.131.1
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{0BF25923-503C-4E5E-B35F-62748FAFCE65}: NameServer = 62.61.131.0,62.61.131.1
O23 - Service: Brother Popup Suspend service for Resource manager (brmfrmps) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe" -service (file missing)
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\System32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Proxy Service (ccPxySvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe
O23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Internet Security Accounts Manager (NISUM) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\NISUM.EXE
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 12-03-05 10:08

Start op i fejlsikret og fix disse i hijackthis:
O4 - HKLM\..\Run: [AdTools Service] C:\Program Files\AdTools Service\AdTools.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WebRebates0] "C:\Programmer\Web_Rebates\WebRebates0.exe"

find og slet manuelt:
C:\Program Files\AdTools Service<-hele mappen
C:\Programmer\Web_Rebates<-hele mappen

genstart og ny log

Kommentar
Fra : smut

Dato : 12-03-05 21:22

så var der en ny log

jeg kan dog ikke finde denne mappe : C:\Program Files\AdTools Service

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\System32\brss01a.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost 2003\GhostStartTrayApp.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
C:\Programmer\Brother\ControlCenter2\brctrcen.exe
C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Tweak-XP Pro\AdBlocker.exe
D:\installerede spil\hl2\steam.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\PROGRA~1\Symantec\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\NISUM.EXE
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\Programmer\Brother\Brmfcmon\BrMfcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\Overnet\overnet.exe
G:\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.kandu.dk/dk/last25.asp
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GhostStartTrayApp] C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost 2003\GhostStartTrayApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSBkgdUpdate] "C:\Programmer\Fælles filer\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
O4 - HKLM\..\Run: [PaperPort PTD] C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IndexSearch] C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\IndexSearch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetDefPrt] C:\Programmer\Brother\Brmfl04a\BrStDvPt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter2.0] C:\Programmer\Brother\ControlCenter2\brctrcen.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [ElbyCheckElbyCDFL] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [CloneDVDElbyDelay] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneDVD\ElbyCheck.exe" /L ElbyDelay
O4 - HKLM\..\Run: [ElbyCheckAnyDVD] "C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\ElbyCheck.exe" /L AnyDVD
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Tweak-XP Pro] "C:\Programmer\Tweak-XP Pro\Tweak-xp.exe" -ex
O4 - HKCU\..\Run: [BlockAds] "C:\Programmer\Tweak-XP Pro\AdBlocker.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "d:\installerede spil\hl2\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Status Monitor.lnk = C:\Programmer\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_1_0_0_44.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1099952836046
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{0BF25923-503C-4E5E-B35F-62748FAFCE65}: NameServer = 62.61.131.0,62.61.131.1
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{0BF25923-503C-4E5E-B35F-62748FAFCE65}: NameServer = 62.61.131.0,62.61.131.1
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{0BF25923-503C-4E5E-B35F-62748FAFCE65}: NameServer = 62.61.131.0,62.61.131.1
O23 - Service: Brother Popup Suspend service for Resource manager (brmfrmps) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe" -service (file missing)
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\System32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Proxy Service (ccPxySvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ccPxySvc.exe
O23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\NORTON~1\GHOSTS~2.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Internet Security Accounts Manager (NISUM) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\NISUM.EXE
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 500 point
Dato : 12-03-05 21:38

Så er din log ren.

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i dine systemgendannelses filerne.
Deaktiver systemgendannelse ( http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm ) - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.
Og så skal du også lige skjule dine filer og mapper igen, så du ikke ved en fejl kommer til at slette en vigtig fil.
Det gør du samme sted, hvor du satte det til at vise alle filer, denne gang vælger du bare: Vis ikke skjulte filer og mapper.

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm

Godkendelse af svar
Fra : smut

Dato : 19-03-05 09:28

Tak for svaret arlet.nu virker den igen du er en knag.....