/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fredags-sladder ..........
Fra : bennymanden
Vist : 595 gange
50 point
Dato : 11-03-05 20:30

Hejsa alle
.... så blev det fredag (EF-dag)
Jeg begyndte faktisk min week-end ved middagstid i dag - men jeg har også haft en særdeles omflakkende uge, så nu holder jeg FRI lige til tirsdag morgen
------------------------------
Er der nogen som har oplevet noget sjovt/specielt så lad os høre om det.....
Iøvrigt er tråden (som sædvanligt) åben for alle tænkelige bemærkninger og indlæg...
Hvad synes i om vejret (det kan vi altid snakke om i Danmark) - jeg synes de snakker om mere snevejr og frost i denne week-end
meeeeeeen, så kommer foråret vist også - på onsdag - tror jeg
her på Østfyn blæser det en halv pellikan nu igen, og det er skidekoldt........
--------------------------------
Kommer der noget godt i fjerneren ???? - sikkert ikke
Nu blev jeg kaldt til bordet, det er lidt sen aftensmad, så det vil jeg lige kikke på, jeg er skrupsulten
...........................
Så nu får i lidt tid til at komme med jeres kommentarer, så vender jeg tilbage om lidt - med fyldt mave og friske kræfter......
Hav´ nu en dejlig fredag aften allesammen
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 11-03-05 20:54

Tja...jeg er på arbejde, - har lige været ude og besøge nogle skizofrene i deres lejligheder. Har dog fri om lidt her kl. 21.
Så jeg ved ikke lige, om jeg vil sige jeg har det "sjovt", selvom man kan have mange underholdende oplevelser med sindslidende.....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-03-05 21:10

Jeg høre Laura Pausini, hygger mig med strygetøjet og følger med på Kandu on and off

Satellit, jeg giver dig helt ret kan være underholdende men også givende

Accepteret svar
Fra : annettemor

Modtaget 60 point
Dato : 11-03-05 21:18

Så vil jeg da også lige bidrage med lidt her i tråden..
Ti bud på hvordan du kan tage livet af din mand:
1. sørg altid for, at der er cigaretter og lighter lagt frem.Køb hele kartoner ad gangen,tilbyd ham en cigaret ved hver given lejlighed,også tidligt om morgenen.

2. Når du smører hans madpakke,brug rigeligt smør,gerne spegepølse og fed leverpostej,masser af remoulade,ristede løg og italiensk salat.Lær ham at sætte særlig pris på medisterpølse,flæskesteg og fed brun sovs. Overbevis ham om,at salat er til kaniner og geder.

3. når han tørster efter mælk,sørg da for at have en hel karton sødmælk i køleskabet-køb evt en ko,så han får helt frisk mælk med fløde.

4. Hold sofaen parat, ryst puderne og sørg for at avisen ,chokolader,lakrids,cigaretter og stærk kaffe med fed wienerbrød er inden for rækkevidde.

5. Husk inden du går i seng at iføre dig nathue,lange,lodne underbukser,flonnelsenatkjole og ansigtsmaske.Læg evt hunden i mellem jer.Han skulle jo nødig få seksuelle lyster,som medfører alt for voldsomme bevægelser.

6. Brug rigelig med penge,så han får endnu flere bekymringer og skal arbejde ekstra meget - husk at skifteholdsarbejde er godt lønnet.

7. Lav en liste over alle de ting, han skal ordne - altid mindst 20.Listen bør hænge et sted ,han ofte ser,så hans dårlige samvittighed hele tiden pirres.

8. Sørg for megen støj omkring ham,inviter evt naboens børn til overnatning,gerne også de små søskende.

9. Ros ham for hans smukt buede mave,den er så flot,især set fra siden.Køb altid enten joggingbukser eller bukser med løs linning til ham,så han ikke opadger sin stigende overvægt.

10. Punkter hans cykel,ødelæg gearne eller giv den væk til det årlige loppemarked.Køb en planeklipper til ham,som han kan sidde på.Han må ikke bevæge sig mere end højst nødvendigt.

Hvis han i mod al forventning ikke efter 10 år viser tegn på forhøjet blodtryk,fedme,hoste,stress og forpustedhed,så hold ud : Det kommer!

Held og Lykke - husk at tegne en god livsforsikring på ham, inden du går i gang

Rigtig god fredag

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-03-05 21:33

Annette, til pkt. 5 vil jeg tilføje, at lidt SODA i maden skulle være godt ......så behøver man heller ikke lide under varmen med alt det tøj på

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-03-05 21:33

Annette - du har stålet opskriften fra min kone.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-03-05 21:39

Anette
Thats my girl.

Keldd

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-03-05 21:41

Toupie -> Kan man danse mavedans til Laura Pausini
----------------------------------
.... det skyldes min nysgerrighed angående din thermokande

Det må se helt fint ud: en mavedansende Toupie der klarer strygetøjet - mens hun engang imellem kommenterer på kandu.dk...............
...... ikke mindst den der thermokande der er bundet fast på maven
------------------------------
Nu håber jeg du har sparet på olien, man bliver jo utrolig glat af det ...
så du bliver svær at fange - men det er jo osse kun fredag
- jeg kan godt se for mig, hvordan du rigtig hygger ....
hilsen
<\\Benny

Satellit -> så har du holdt fyraften nu - jeg tror gerne du har mange specielle oplevelser med sådan et job, men som Toupie jo også skriver, så er det garanteret også meget givende ind imellem - ofte er det jo også meget taknemlige mennesker.
----------------------------
Annette -> - det er sandelig nogle udspekulerede metoder du anvender
.......... det lyder jo ellers helt fint, så der er sikkert mange som slet ikke opdager dine planer, men blot tror du er en sød og rar hustru - det er du sikkert også
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-03-05 21:44

Så er der ingen Emiler - igen, igen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-03-05 21:44

Om 4 min er der film på Dr1, Bruce Wellis.

Men jeg skal hjemmefra i morgen (konfirmation) og er ikke hjemme i 2 dage.

Så da jeg ikke vil gå glip af noget ser jeg helst i foretager jer noget andet, istedet for at rode med den rådne

computer.,faktisk ser jeg helst i slukker for den, så jeg kan være sikker på, jeg ikke går glip af guldkornene
fra kandu.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-03-05 21:47

Toupie - hun lærer hurtigt
bare fordi der var en som foreslog at komme soda i den snavsede thermokande - så er hun straks begyndt at hælde soda i de mærkeligste steder

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-03-05 21:49

Keldd > hvis det går helt galt, skal du nok få en opsummering på Skype
søndag aften
så tag du det bare helt roligt

ja - ja ikke SÅ roligt

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 11-03-05 21:50

Hej Emsen

Jep - men sig ikke noget til min mand..

/Annette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-03-05 21:51

Ja jeg har spist sen aftensmad, fordi jeg var ude at male i et nyt badeværelse i vores udlejningshus.

Så skulle jeg have været med ude at godkende en VW Golf, som et par venner har kig på, men de måtte nøjes med gode råd i telefonen, hvad de skulle kigge efter for ikke at købe "katten i sækken".

Så nu er der bare dømt afslapning resten af dagen

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-03-05 21:51

Benny, thermokanden er blevet afmonteret og mavedansen for i dag, er droppet eftersom mit forsøg mislykkedes totalt ....holder mig nu til det mere rene strygetøj og det stille afslappende musik

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 11-03-05 21:53

Hej Bennymanden

Sød og rar.. Den vil jeg lige tænke over.. Ellers må jeg hellere prøve at øve mig - det duer jo ikke at han får mistanke...

/Annette

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-03-05 22:01

dova -> du er en aktiv kvinde - male badeværelse - købe bil for vennerne ......
.............................
du har mange jern i ilden - du skulle måske tage Toupie og hendes thermokande med på en dags oplevelser, så tror jeg der er gode muligheder for at slippe af med både de sorte pletter i kanden og evt. nyrestensdannelser - helt uden mavedans.
------------------------------
Annette > måske skal jeg tage mine ord i mig igen - jeg kender dig jo ikke
...... men din opvartning lyder da ellers rar, selvom bagtankerne måske knap er så rare

<\\Benny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-03-05 22:05

Åhhh Benny jeg ved nu ikke........syns da ellers jeg får oplevelser nok

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-03-05 22:07

- tror jeg gerne - fantasien fejler i alt fald ikke noget

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 11-03-05 22:09

Benny... Nej det gør du jo ikke.. ;-p
men alt i alt så tror jeg nu nok manden er tilfreda nok - han har da holdt ved i snart 10 år nu... )

Annette

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 11-03-05 22:11

Hov er altså ikke så god til det med de smileys.. men Benny det var meningen at det var denne du skulle have...

Hvor ser man egentlig de mange smileys henne???

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-03-05 22:15

Annette det gør du her: http://www.kandu.dk/dk/faq.asp nederst på siden

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-03-05 22:16

Benny tak

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 11-03-05 22:18

Hej Toupie

Mange tak for hjælpen

Skal nok lære det engang, har ikke så meget klæbehjerne at jeg kan huske dem så jeg kommer nok til at kigge på den side nogen gange..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-03-05 22:21

Annette det har jeg heller ikke, så jeg må også kigge på den i tide og utide

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-03-05 22:22

Så Benny, nu er det snart lørdag

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 11-03-05 22:26

Toupie.. det lyder godt - var bange for jeg var den eneste

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 11-03-05 22:32

Jeg vil da også give mit besyv med. Jeg sidder og hører Enya og spiller Lord of Destruction. Ret afslappende, men jeg så lige Keldd skrev, der var film med Bruce Willis, så jeg vil lige se, om det er en jeg har set før. Og hvis det er, og den er god, så vil jeg da lige se den en gang til.
Hilsen Jette

PS, Annette den var god.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-03-05 22:58

Jeg var også lige inde for at kikke lidt på den film, den virker nu til at være meget god.
Bruce Willis er simpelt hen noget særligt - det kan jeg sige uden at være kvinde
Yes Toupie - det har jeg jo ventet på lige siden jeg blev snydt for onsdag
-------
Annette - tak - ham der med tungen, han er da sød

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-03-05 23:03

Der er ingen grund til når nu man kan blive uden at skulle
men for ikke at så kan man jo [hør] med pigerne her på kandu. - lige til de bliver og - så er der kun tilbage inden man ender som

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 11-03-05 23:11

Hej benny

Nåå du har også lige fundet alle smileysene..

Jamen rigtig god fornøjelse med at klovne..
Har nu ikke været bruger her på kandu så lang tid men har nu aldrig opdaget at pigerne bliver - endnu

Rigtig god weekend

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-03-05 23:14

Tak i lige måde Annette - nej, det var nu også for sjov, de piger jeg har truffet her på kandu. forstår fint at svare for sig
.... så de har ikke noget at blive sure over

<\\Benny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-03-05 23:20

Benny jeg kan nu heller ikke forestille mig at pigerne bliver sure......altså medmindre der er en grund til det

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-03-05 23:33

Nu vil jeg gå i seng......og vente på at det bliver lørdag

Sov godt alle og drøm søde drømme

// Toupie

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-03-05 23:40

- sov godt Toupie - jeg tør ikke gå i seng
... tænk hvis jeg faldt i søvn før det blev lørdag

<\\Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-03-05 00:13

En lille skål herifra da Benny,

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-03-05 00:14

SKÅL holniels - går det godt i Norge ??

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-03-05 00:15

Faen trodde jeg ku nå det inden 0000,men men,så blir det en STOR skål nu du

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-03-05 00:16

Godt det også - STOR SKÅL du - jeg har sludret med pigerne i aften, men nu blev det jo sent, så de skal alle sove

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-03-05 00:19

Jeg må desværre forlade fredagsnatteroderiet, skal jo tidligt op i morgen.

Pas godt på jer selv, gør ikke noget jeg ikke ville have gjort.

Og til pigerne, kæl nu lidt med jeres mænd, de fortjener det. Husk de skal omgåes jer hele ugen hæ hæ hæ

Det gælder især Anette og dova, du skal ihvert fald ikke gå og slå din stakkels mand med en hjulnøgle ,

jeg kan da godt forstå han ikke spændte de hjul fast, det var måske den sidste udvej han havde

Men Toupie du er altid så sød, så du må godt komme med til min føsda. (husk gaver)

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-03-05 00:19

Ja nu gør det Benny,er jo weekend nu,sku jo ha vært det for fire dage siden,du da?,noe spænnende der nede på Østfyn? .....sorry,havde en masse smileys liggende på noen ark her,men finder dem ikke

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-03-05 00:20

Du må læse tråden fra forleden, Toupie har gang i at rense thermokande
http://www.kandu.dk/dk/spg/62309
----------------------------------------------
de kvinder - de kvinder

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-03-05 00:23

Sov godt Keldd - hvis vi må gøre alt hvad du ville have gjort .... så går det nok
Go´ nat <\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-03-05 00:29

Pas nu på Keldd, med dine hentydninger
For øvrigt er han ikke hjemme i sådan ca en uges tid
Og det er IKKE fordi han er til reparation efter følgerne af et møde med hjulnøglen

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-03-05 01:02

Holger & Benny: Skål til jer begge.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-03-05 01:37

Skål Arne og god week-end
Jeg må også snart finde puden, så jeg skal lige se hvem der skal have æren, når jeg nu lukker fredagstråden

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 12-03-05 01:57

Tak for svaret annettemor.
Om ikke andet, så kan det da tjene til Skræk og Advarsel !!!
---------------------------------------
.... der er måske mere realitet bag, end de fleste ynder at indrømme
------------------------------------------
Pas på de piger ........
------------------------------------------
... men alligevel er der vel noget om det:
Citat
Jeg kan generelt godt lide det grundlæggende
koncept bag en kvinde. Det er ret godt fundet på.
Og så er de dejligt bløde at røre ved.
Steffen Brandt

.........jeg er i alt fald tilbøjelig til at holde med ham
----------------------------------
På den anden side så:
Citat
Vis mig en tilfreds kvinde, og jeg skal vise dig en hvid elefant

Sten Hegeler

Kan i have en rigtig god week-end allesammen
mange hilsener
og god nat
<\\Benny

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 12-03-05 02:09

Dova, er du blevet græsenke??? Har du husket at løsne låget til bremsevæsken som tak for hjulboltene?? Så er det om at nyde freden, hvad?? Så må vi jo håbe, det ikke vælter ned med sne igen, så du skal ud at skovle - selv om man kan få en hyggelig snak med naboerne. Så længe de ikke overdriver.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-03-05 02:18

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-05 05:37

tænk at jeg er så nysgerrig at jeg dumper ind her for at se hvad i har snakket om mens jeg har været væk -

Men i har hygget jer og det er jo bare godt.

Så lige et forsinket godnat (for mit vedkommende) og godmorgen (til dem der er morgenfriske) - og så er jeg snart lige til dynerne