/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HJÆLP!!!
Fra : Annehvid
Vist : 427 gange
300 point
Dato : 11-03-05 19:16

jeg leder efter et nummer der var et hit sidst i 70erne med the fox + take me out of my body det er sangen jeg vil ha fat i NOGEN der kan hjælpe????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 19:20

Prøv en Musiksøgning på www.bib.dk så kan du låne den på biblioteket. M.v.h. AJ

Kommentar
Fra : japi

Dato : 11-03-05 19:31

det sku vel ikke være den der hedder? only you can ? det var vel nok deres største hits nogen sinde,og jeg har den hvis du har interesse .
hilsen japi

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-03-05 19:37

det link du har givet arne virker ikke og japi nej der er meget forskel på take me out of my body og only you can!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 19:40

Anne - hvad mener du med at linket ikke virker?

Kommer du ikke ind på hjemmesiden, eller kan du bare ikke finde nummeret?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-03-05 19:45

arne det er noget med java jeg mangler!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 19:49

Så svar ja når den spørger om du vil downloade det. Jeg har lige selv lavet en søgning og på titlen fandt den 15 forskellige indspilninger, men ingen med The Fox. Det tyder ikke på at der findes en sådan indspilning. Bibliotekerne plejer at have alt der er indspillet. www.bib.dk giver adgang til søgning på samtlige danske biblioteker.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 11-03-05 19:57
Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-03-05 20:04

Mad-nuser ja det er men jeg kan jo ikke høre den ... det er det jeg savner :-/
Arne den spørger om intet

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 300 point
Dato : 12-03-05 09:15
Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 12-03-05 19:56

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-03-05 20:35

Tak skal du ha´

mvh
jakjoe