/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HJÆÆÆLP MIG !
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 394 gange
32 point
Dato : 11-03-05 17:54

.. Okay, jeg har altså prøvet at downloade programmet kazaar ..

Jeg har haft det før, men det er blevet slettet ..

Jeg skal have det downloadet igen, men det er ikke rigtig lykkes mig ..

Er det nogle ting jeg skal være opmærksom på, og er det nu også det rigtige sted jeg downloader fra ...

Håber du kan hjælpe mig ..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 18:00

Hvis du stikker mig en MSN-mail adresse kan jeg sende den til dig.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 11-03-05 18:00

Kazaa har været betalingspogram længe!

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 11-03-05 18:37

Er email ok .. ?

louise.m.k@sol.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 18:46

Du får den først i morgen. Jeg har lidt småtravl lige nu. OK

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 18:50

FrK_KrisTenSen

Det er dumt af dig at lægge de e-mailadresse her på kandu, men nu er det sket

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 11-03-05 19:12

Havde ikke andre steder ..

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 11-03-05 19:15

hej
du kan også bruge
http://www.shareaza.com/?Version=2.1.0.0

det virker fint

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 19:17

Jeg fandt tid alligevel. Har lige prøvet at sende den vedhæftet en email. Det lykkedes ikke. Prøver lige via MSN.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 20:09

Hvis du vil have programmet, er du nødt til lige at logge dig på MSN.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 20:37

Nåh - Jeg pakkede filen og sendte den igen og nu lykkedes det. Den ligger som en pakket fil i ZIP format, så du skal lige pakke den ud før du kan eksekvere den. Bare glem det med MSN.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 21:48

Ellers kan jeg anbefale eMule den giver normalt bedre hits.

se på http://sourceforge.net/projects/emule/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-03-05 19:43

Det ser alligevel ud som om din email-postkasse er for lille til at modtage så stor en fil. Du bli'r altså nødt til at logge dig på MSN hvis jeg skal sende den til dig.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 13-03-05 20:08

har ikke msn på denne computer ..?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-03-05 20:12

Surt show, så kan jeg ikke hjælpe dig.