/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
mærkelige farver på fladskærm??
Fra : cbsjanten
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 11-03-05 16:46

min kæreste har for et år siden købt en pc med fladskærm men lige pludselig i går blev farverne meget mærkelige specielt det grønlige skær der er kommet !!
hun har altid haft hendes pc-højtaler stående ved siden af så jeg tror ikke det er dem der gør det men er der nogle der har prøvet noget ligende????

skærmen er en fujitsu simens 15"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 16:52

Jeg tror den er gået i stykker. Er der garanti på den, så er det bare med at komme ned til forhandleren med den i en fart.

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 11-03-05 16:56

desværre er der lige netop gået et år så der kun den reklamationsret tilbage og den er jo ikke meget værd men det skal da prøves afligevel

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 110 point
Dato : 11-03-05 17:04

tjæk stik om de er bøjet.
højtaler kan gi` marinetisk indvirkning på skærme er der en avmaritisme funktion på den.
opgrader din grafikkort driver eller genindstallere den fra cdrom.
tjæk skærm i anden pc.

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 11-03-05 18:44

det er faktisk kun baggrunds billedet og værktøjs linjen der er problemmer med alle sider ser normale ud det giver ingen mening

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-03-05 19:51

nej - det har du ret i.prøv med en systemgendannelse - start-programmmer-tilbehør-systemværktøjer-her
til før problemmet opstod.
men ingen mening er det vel....spyware,virus fejl i windows - ????
men det er så ikke skærmen ...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-05 19:55

Jeg mener nu stadig at det er en hardwarefejl. Men gør som foreslået: Test skærmen på en anden PC. Så finder du ud af det. Hilsen AJ

Godkendelse af svar
Fra : cbsjanten

Dato : 12-03-05 11:11

Tak for svaret xou. jeg tog stikkene ud og lod den natten over så nu virjer den igen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-03-05 11:41

ok,så er det nok bare fugt.....Men godt det virker igen når osse garatien er udløbet på den ....