/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Netponyer et dansk/skandinavisk fænomen
Fra : Busken
Vist : 799 gange
200 point
Dato : 11-03-05 13:02

Jeg kunne godt tænke mig at forske lidt i netpony-fænomenet, altså hvor man designer og passer heste (tegnede/animerede) på en hjemmeside.

Det er ret udbredt i Danmark, men er der nogen, der ved, om det også eksisterer udenfor Skandinavien og måske kan give mig nogle links.

Jeg er ret sikker på det i hvert fald ikke hedder netpony på engelsk/amerikansk, derfor kan jeg ikke rigtig bruge Google.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 11-03-05 13:14

Der findes disse programmer i handlen : http://www.focusmm.co.uk/store/productpages/virtuallife.html

..og en større linksamling her : http://www.virtualpet.com/vp/links/links.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 11-03-05 13:35

Tak, ser rigtig godt ud, kigger lidt på det.

Godkendelse af svar
Fra : Busken

Dato : 10-10-05 14:38

Tak for svaret molokyle.

Du satte mig på sporet.

På engelsk hedder det selvfølgelig "sim horse" ...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-05 15:14

Ok. ...så lærte jeg selv lidt i dag

</MOLOKYLE>