/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
adsl/tiscali prog til at sende logoer me~
Fra : asbjoren
Vist : 296 gange
49 point
Dato : 08-09-02 11:08

er der nogen der kender et godt program til at sende logoer til nokia telefoner via adsl (virker smart sms 5.0), jeg ved godt at man kan bruge logomaner, men der kræver et data kabel og en nokia mobil det ha jeg ikke ??

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 09-09-02 14:47

Hej Asbjoren,

nej... Smart sms 5.0 virker ikke over ADSL med mindre det kommer til at koste penge... idet selve programmet har brug for et SMS Center/gateway... og de eneste muligheder der umiddelbart kommer med i Smart SMS som man ka' vælge er betalings steder...

hvis du ska' sende gratis med Smart SMS har du brug for et alm. modem...

umiddelbart er det gratis, da TDC har et nummer som er gratis man ka' "ringe" til fra sit modem, og sende sine data'er med på denne måde... hvorfor jeg siger umiddelbart gratis, er fordi jeg har fået af vide og læst at dette nummer sku' være gratis... men jeg finder nok først ud af om det virkeligt nu også er gratis, når den næste telefon regning kommer...

men det går relativt hurtigt at sende en alm. sms besked på denne måde indenfor en 5-10 sekunder havde jeg den SMS besked jeg havde sendt fra computeren på min Mobil...
med et andet program... min Mobil understøtter ikke Logoer... og er heller ikke en Nokia... og med SmartSMS prøvede jeg at sende en "Flash SMS"... jeg ved ikke lige hvad det er for en slags sms den sender... idet den ikke kommer ind på listen over modtaget SMS'er men nærmest bare kommer ind på skærmen... og for at lukke denne besked er eneste option at gå til startskærmen...

telefonnummeret til TDC's SMSC er 43625250...

mvh.

Strarup