/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lave tabs om til akorder
Fra : Trine80
Vist : 462 gange
200 point
Dato : 10-03-05 23:13

Er der nogle der kan lave det her (i mine øjne) rod om til Alm akorder ?
Skrevet på den her måde eks.

Vers
Em Am G C Fm

Omk
D Dm C7 Dm

Selvfølgelig er det her bare et eks. men gerne skrevet på den måde, hvis i forstår

PS hvis det viser sig at være nogle meget svære akorder såsom Bb Eller Hm7 G#7 og sådan, så ville det være super hvis også de kunne laves om.

http://www.mxtabs.net/tabs.php?path=Guitar,k,679,Keziah+Jones,Invisible+Ladder,2815

Accepteret svar
Fra : jlbendtsen

Modtaget 200 point
Dato : 11-03-05 09:18

prøv at lytte dig frem hved hjælp af barre akkorder

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 11-03-05 15:22

hurra, det var da et fedt svar at miste 200 point på.
Hvis jeg kunne lytte mig frem, så havde jeg nok gjort det skal du se

Godkendelse af svar
Fra : Trine80

Dato : 11-03-05 15:23

Tak for svaret jlbendtsen.
Det var usansynligt ubrugeligt

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 14-03-05 09:12

Ja undskyld det var da bare et foreslag..
Du kunne jo bare have ladet spørgsmålet stå!!!!

Kommentar
Fra : sk8er_zombie

Dato : 27-03-06 19:28

hej det er ikke så enkelt at bare at lave tabs om til akorder.
det letteste er at starte med at finde sangen som akorder og ikke som tabs.
på den anden sid hvad skal man bruge akorder til hvis man ikke kan spille et Bb eller en hm7.