/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bin filer
Fra : RaB
Vist : 372 gange
30 point
Dato : 10-03-05 20:31

hvordan laver jeg mit originale computerspil om til iso eller bin/cue ??

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-03-05 20:32

med Nero eller Alcohol 120%

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 10-03-05 20:34

hvordan gør jeg??

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-03-05 20:41

tja. det kræver jo først og fremmest de specifikke programmer. eller CloneCD. og så bare følg de fine "Kopier en CD", "lav imagefil" "eller hvad de nu kalder det" guides.

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 10-03-05 20:42

Du kan også bruge Nero express, der vælger du bare der hvir spillet ligger, trækker det ind i Nero. Og under brænder vælger du Image burne, og vælger filtype

Kommentar
Fra : steno

Dato : 11-03-05 01:58

det er meget simpelt, hvis du har et pc spil, playstation spil eller lignende, skal du bare hente WinIso eller UltraIso, jeg ved desværre ikke om du kan få lagt et helt spil over hvis du nøjes med prøveversionen som kan hentes fra deres hjemmesider, for de begge har nogle begrænsninger i prøveversionen, men hvis du har et P2P program som eMule eller lignende kan du hurtigt få en brugbar version ned, og når du har programmet nede skal du bare ligge alle filerne fra cden ind i programmet og tilsidst trykke på Save knappen, det er hurtigt og nemt og har for mig endnu ikke givet nogle problemer...
men jeg vil anbefale UltraIso for det har lidt ekstra funktioner, hvis du en dag også sku få lyst til at hente en bin fil fra nettet, for det sker engang imellem også med lovlige filer, og med det program er du sikret det fleste filtyper, men fælles for begge programmer er at du også kan konvertere bin filer til iso også selvom du ikke har en cue, og når du har lavet dem om til ISO filer kan du altid bare åbne dem med Nero burner bagefter og så går den lige til brændningen, så UltraIso så er du kørende, God Fornøjelse
VH Steen

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 11-03-05 17:38

Alcohol 120% er klart det nemmeste,start programmet,ude til venster,vælger du lav image fil,og vupti så er den klarede