/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook 2003
Fra : nusnus
Vist : 574 gange
125 point
Dato : 10-03-05 20:24

Jeg kan ikke få outlook til at vise mig, når der kommer nye mails i min indbakke.
Har samtidig været inde og tjekke at der er flueben i

"vis et konvolutikon i meddelsesområdet"

og

"vis en skrivebordsbesked ved ny e-mail"

Hvad er der mon galt?

Nusnus

Kommentar
Fra : sion

Dato : 11-03-05 09:28

Jeg har samme problem.´Hvis jeg aktiverer "vis en skrivebordsbesked ved ny e-mail" vises nogle gange en besked, men langt fra hver gang. Jeg ville gerne have vist konvolutten, men jeg har længe prøvet forgæves.

Simon

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 11-03-05 09:49

Hmm, jeg plejer at kunne knække Outlook 2003, men den her har jeg godt nok ikke hørt før. Hvad er det for en mail-server du kører op imod?

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 11-03-05 10:08

Hansen9
Jeg er ikke helt med på hvad du mener?

Nusnus

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 11-03-05 10:48

Hvilken server din outlook henter mail'en fra.......

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 11-03-05 10:58

Det er ikke sikkert at jeg har forstået det rigtigt, men jeg er på stofanet og har modem?