/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Oplåsning AF Mobil 3 telefon !
Fra : Rustica.dk
Vist : 5009 gange
58 point
Dato : 10-03-05 18:30

Jeg søger det billigeste sted at få låst min mobil 3 op..

Håber at der er 1 der kan hjælpe mig !

TAK
R

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 10-03-05 18:42

Jeg ved ikke, om du kan gøre det via nettet, når det er en 3, men det er da værd at prøve ... prøv fx
www.dildeSMS.dk
www.mobil-unlock.dk
www.simlock.dk/unlock

Hvis de ikke kan, kan du prøve Chronograph på Istedgade (se www.chronograph.dk), der i parentes bemærket er danskere og ikke vildt dyre og ret kvikke, regn med små 100 kr. for normale mobiler og fem minutter af din tid.

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 10-03-05 18:43

ok, hvilken 3 mobil er det? jeg har et program som kan låse en LG U8120 op! å hvis det er sådan en, så kan jeg godt hjælpe

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-03-05 19:20

Hejsa Veffer
Jeg har en LG U8120 der mangler en oplåsning - point kan vi finde ud af.
Men da jeg ikke er spørgsmål stiller må vi lige prøve at holde mit lidt adskildt fra spørgerns spørgsmål...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 10-03-05 20:02

okay, send en mail til vefferDK@gmail.com så kan du få programmet.!!!

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 10-03-05 22:14

Det er en Motorola a920...

Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 23-03-05 17:17

Jeg ringede bare til 3's kunde service... det tog godt nok 20 min før jeg var igennem... :( kostede 17 kr på min telmore regning..men stadigvæk billigere end hvis jeg skulle have den låst op hos en hjemmebikser.

Jeg havde haft min tlf i 6 mdr. og opsagt mit abbonement, men tror måske bare at man kan ringe og prøve lykken alligvel og så spille dum hvis det er?

Man skal oplyse sit EMEI nr...så trykker de lidt på deres computer, og finder en kode som passer til din tlf.

Løsning 1:
Sæt det simkort i som tlf ikke er låst til f.eks. et telmore simkort
1. Tryk **057*0 (der hvor man ringer op)
2. Tryk ****** koden, som du har fået.
3. Telefonen er nu låst op.

Løsning 2:
1. Indsæt kort, som telefonen ikke er låst til.
2. Tryk koden.
3. Hvis den skriver CONTACT OPERATOR eller SERVICE PROVIDER, så brug løsning 3.
4. Efter dette, indtast koden igen.
5. Telefonen er nu låst op.

Løsning 3:
1. Indsæt kort, som telefonen ikke er låst til.
2. Efter PIN it skriver den TAMPER ALERT og den siger en tone, ellers siger denCONTACT SERVICE.
3. Sæt telefonen til laderen.
4. Vent 2-48 timer
5. Når den beder om special code eller subsidy code, så taster du den.
6. Telefonen er nu låst op.

Kommentar
Fra : Camedk

Dato : 04-12-05 17:01

Hvis det er en LG 81XX, kan du unlocke den med et program der hedder LG U81x0 Unlocker Babes.
Man skal bare tilslutte telefonen til computeren med datakablet, og køre programmet... Virkede med min:D
Programmet kan findes på http://www.liberar.org//upload/LG U81x0 Unlocker Babes.rar eller find en kopi på google;)

Annuller spørgsmålet
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-01-07 10:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål