/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af 3310 m. alm datakabel???
Fra : ostemanden
Vist : 360 gange
100 point
Dato : 08-09-02 09:41

Hejsa! Hvordan får jeg min 3310 låst op??? Jeg har et almindeligt datakabel, men kan ikke finde nogen software... er der ikke nogen der kan hjælpe mig???

MVH [IRA] - Ostemanden

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-09-02 08:42

Hej

Søg på google efter noktool 18

--
Mvh
MaRk
www.mgrj.1go.dk

"ostemanden" <ostemanden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:K2De9.61340$ww6.4309656@news010.worldonline.dk...
> Hejsa! Hvordan får jeg min 3310 låst op??? Jeg har et almindeligt
> datakabel, men kan ikke finde nogen software... er der ikke nogen der
> kan hjælpe mig???
>
> MVH [IRA] - Ostemanden
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-09-02 10:10

Eller Knok Phoenix

Mvh Lars Bøgvad

"MaRk" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
news:3d7aff4b$0$131$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Søg på google efter noktool 18
>
> --
> Mvh
> MaRk
> www.mgrj.1go.dk
>
> "ostemanden" <ostemanden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:K2De9.61340$ww6.4309656@news010.worldonline.dk...
> > Hejsa! Hvordan får jeg min 3310 låst op??? Jeg har et almindeligt
> > datakabel, men kan ikke finde nogen software... er der ikke nogen der
> > kan hjælpe mig???
> >
> > MVH [IRA] - Ostemanden
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-09-02 11:37

"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> wrote in
news:alf435$kna$1@sunsite.dk:

> Eller Knok Phoenix
>
> Mvh Lars Bøgvad
>
> "MaRk" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d7aff4b$0$131$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>> Hej
>>
>> Søg på google efter noktool 18
>>
>> --
>> Mvh
>> MaRk
>> www.mgrj.1go.dk
>>
>> "ostemanden" <ostemanden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
>> news:K2De9.61340$ww6.4309656@news010.worldonline.dk...
>> > Hejsa! Hvordan får jeg min 3310 låst op??? Jeg har et almindeligt
>> > datakabel, men kan ikke finde nogen software... er der ikke nogen
>> > der kan hjælpe mig???
>> >
>> > MVH [IRA] - Ostemanden
>> >
>> > --
>> > Leveret af:
>> > http://www.kandu.dk/
>> > "Vejen til en hurtig løsning"
>> >
>>
>

Eller Eeprom tool

--
Fjern 1234 fra e-mail adressen.

Mvh Allan

Accepteret svar
Fra : thomas356

Modtaget 100 point
Dato : 08-09-02 16:38

du kan hente knok 95 det er her http://mudboy.hyperlink.cz/nokia/flasher/soft/knok22.zip pakker det ud og trykker på
modify locks og på reset sp lock så kommer der en advarsel hvor den skriver at du kan ødelægge telefonen mm. det trykker du ok til og så virker det.

Kommentar
Fra : nicojunior

Dato : 10-09-02 16:25

hmm jeg har en nokia 3310 v. NHM-5 og bruger programmet knok95 og knokphoenixb1a og sidder på en xp computer hvordan kan det så være at den ikke kan kan finde telefonen. jeg åbner programmet og skriver NHN-5(3310) i stedet for NSE-8 (3210) og så går jeg op og trykker på modify locks og på reset sp lock men så får jeg bare en fejlmelding hvor der står "no phone model is set"???
hjælp!!!

mvh. Christian

Godkendelse af svar
Fra : ostemanden

Dato : 11-09-02 09:33

Med Knok95 virkede det endelig... tak for hjælpen... og til nicojonior... Jeg ved faktisk ik hvad problemet er... men bruger du et datakabel eller et flash-kabel??? Jeg bruger et datakabel fra Thansen... Og mit virker!

MVH Ostemanden aka Jens Knudsen!

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 11-09-02 09:52

på data kablet er der en knap med f og m. prøv at skifte kanal

Kommentar
Fra : nicojunior

Dato : 11-09-02 14:37

hmm jeg tror jeg har et flash kabel for der ingen knapper på. det er sådan et man bare skal sætte i com porten og i telefonen og så kan man ikke andet.

mvh christian

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-09-02 15:46

Du har ikke bare et flash-kabel af den grund... Mit datakabel ser har heller ik nogen knapper! Men du skriver at du "skriver" at du har en 3310... har du prøvet at "vælge" den på listen??? Og hvordan sætter du dit kabel i??? Under batteriet eller på en anden måde???

mvh jens!