/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tillykke til Strarup!
Fra : Gennie
Vist : 508 gange
797 point
Dato : 08-09-02 08:07

Og nej, det er ikke et spørgsmål, men en gave ! Tillykke med den lille ny, Strarup. Håber at alt gik som det skulle. Blev det en dreng eller pige?
Jeg skal afvikle min søns første fødselsdag om en uge, og synes at det er en stor ting at blive far, derfor må en gave være på sin plads (også selvom nogen måske får ondt et vist sted!)

Bye
Gennie

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 08-09-02 09:04

Det blev en dreng

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 08-09-02 10:51

Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke

Er det den første ???

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 08-09-02 11:32

- og så vil jeg da lige tillade mig at spørge Strarup om, hvornår du har haft tid til at avle børn - jeg troede du sad ved computeren i døgndrift. *S*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-09-02 12:49

Lidt plat måske, men har ks9000 aldrig hørt om cybersex???

Tillykke Strarup også fra mig.

Ram2

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 08-09-02 13:07

Tillykke Strarup

Mvh
Croaks

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 08-09-02 13:11

Hej igen Strarup og endnu engang TIL LYKKE med den sidst tilkomne!

Til Gennie m.fl. - jeg får ikke og har ikke ondt i røven af jeres platte og barnlige pointstræben; men jeg må erkende, at jeg bliver mere og mere irretret og jeg synes nu snart vi alle burde tage os lidt mere sammen og ikke lave Kandu til et latterligt sted hvor man gør så meget grin med point og opfører sig så barnligt.

Kandu - tag dog og afskaf de point - og kom med nogle strammere regler vedrørende brug / misbrug og sanktioner - og til jer andre! Tag jer lidt sammen og brug point på en lidt mere fornuftig måde!

Jeg er snart igen ved at være kørende efter totalt harddisk - breakdown på 2 forskellige maskiner, 2 forskellige styresystemer og 2 forskelige harddiskmærker. Av for f..... en mase s.... og l... m.v. - det må da kunne fortjene en masse point. Desuden skinner solen igen og haven og planterne har p.t. fået vand nok samt at det er søndag og de fleste har fri og vi tabte ikke til Norge og der kommer en god tenniskap senere i dag.

Jeg tror for øvrigt, at jeg vil til at overveje udeling af mine mere end 5.000 point til personer, som jeg bryder mig om / ikke bryder mig om / til den der har givet det bedste tip / til den der har stillet det bedste spørgsmål / til den der har stillet det dummeste spørgsmål / til den der har været mest uheldig o.s.v. samt overveje andre uddelingskriterier.

Okay - jeg lukker nok nogle timer / dage / uger / måmeder / ? , til der igen bliver lidt mere luft. Nå nu fik jeg lidt luft, og vil gå ud og nyde det dejlige danske vejr!

På forhånd tak!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-09-02 13:58

Hej Strarup

Et stort tillykke med din søn!
Jeg deler ks9000´s forundring over, at det overhovedet har været muligt.
Men det gør jo kun præstationen så meget flottere.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Gennie

Dato : 08-09-02 16:22

Hej Bjarne!
Egentlig var det ikke for at starte diskussionen om point der var tanken. Jeg ville bare sige tillykke til Strarup. Da jeg ikke har noget at bruge mine point til, og ville lægge en gave ved, valgte jeg at så det. Havde jeg kendt Strarup RL havde han sikker fået et sæt tøj str. 60 i stedet.
Jeg er her ikke for pointene, og har egentligt ikke noget at bruge dem til. Jeg kommer på denne side for at hjælpe folk hvor jeg kan, og finder som du pointene som en irriterende biting som burde afskaffes. Det jeg tidligere har brokket mig over i forbindelse med pointene er måden de har fået folk til at gøre dumme ting.
Nok om det!§!

Bye
Gennie

Kommentar
Fra : ak

Dato : 08-09-02 21:24

Tillykke Strarup
Tillykke med sønnen, ja det ændre jo helt ens syn og prioriteter i livet.

Håber fortsat du har tid til at være aktiv med alle dine gode besvarelser

Hilsen Allan

Kommentar
Fra : ak

Dato : 08-09-02 21:24

Tillykke Strarup
Tillykke med sønnen, ja det ændre jo helt ens syn og prioriteter i livet.

Håber fortsat du har tid til at være aktiv med alle dine gode besvarelser

Hilsen Allan

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 09-09-02 01:30

Tillykke Strarup

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-09-02 09:08

Hej Strarup
Tillykke kære "far" Skulle du få brug for lidt gode råd eller ideer, kan du jo altid komme herind ikke*GG*
Knus
Mango

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 05-10-02 21:11

Jaja gennie.......det ser ud til at vi skal brænde inde med vores point
http://www.kandu.dk/dk/spg/6045

Strarup er faktisk eminent god til opføre sig så ingen får ondt i røven......og samtidig også eminent dygtig til IT....så jeg tror helt ærlig ikke han svarer i nogen spørgsmål som vores

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 15-10-02 20:57

?

Kommentar
Fra : Gennie

Dato : 17-10-02 10:04

Så er vi der igen. Zonker tror at jeg ikke holder øje med mit spørgsmål, fordi jeg ikke har lavet indlæg i lang tid, og så laver han en lille dum kommentar indsat som et svar. Jeg siger det igen:
DU ER EN NAR ZONKER!!!

Bare min mening, men den har jeg jo lov til at have. Tag det helt roligt, jeg holder øje med mit eget indlæg: Da jeg kan se at Strarup ikke ønsker at modtage min lille barselsgave, må jeg finde på noget andet at gøre med pointene.
Jeg hæver pointene med alt hvad jeg har, og giver dem til en eller anden anden end Zonker.
Hvis man har lyst til at få pointene, så indsæt en KOMMENTAR

Jeg gider ikke bruge kandu.dk mere, men holder øje til mine point er brugt.
Bye
Gennie

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 797 point
Dato : 17-10-02 10:22

Jeg ved godt det kan være svært, men hvis du følger dette tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/2183 så kan det afhjælpe på zonker-problemet

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-10-02 10:28

Gennie.
Jeg kan sagtens følge dig, og er uendeligt enig med dig - men de findes allevegne - desværre, så du kan ligeså godt blive her.
Men jeg får mere og mere lyst at opleve den zonker live.....

Er du sød at lukke spørgsmålet, da du alligevel ikke får det besvaret -

"dikkedi dik kære far " smart ikke - IDIOT ER HVAD HAN ER

Godkendelse af svar
Fra : Gennie

Dato : 17-10-02 18:19

Tak for svaret e.p.. Du var den første der indsatte en komentar efter mit sidste indlæg, og får derfor pointene.
Det var så sidste indlæg fra mig.

Hygge

Gennie

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-10-02 21:45

håber du er blevet ligeså afhængig af kandu.dk som os andre, så du kommer igen