/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløst netværk
Fra : liljo
Vist : 504 gange
50 point
Dato : 10-03-05 14:09

Jeg har installeret "LinkSys Wireless Router m. speedboste" og kører nu med faststation og trådløs bærbar andet sted. Alt funker ok men mit problem er at jeg ikke mere kan lægge programmer ind på den bærbare, hvad har jeg gjort forkert, rettigheder sat forkert op?? kører xp.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-03-05 14:20

du har vel glemt deling filer

Kommentar
Fra : liljo

Dato : 10-03-05 16:33

Hej rotw

Det kan godt være jeg spørger dumt men hvad mener du jeg måske skal gøre
liljo

Accepteret svar
Fra : M_Ovdal

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-05 15:00

Hej,
Har du prøvet at logge ind på den bærbare som administrator?
Ikke at det skulle have noget med det trådløse netværk at gøre, men hvis du ikke har administrations rettigheder kan du ikke installere programmer. Tjek evt i kontrol panelet hvilke brugere der har hvilke rettigheder...

Mvh
Mathias

Godkendelse af svar
Fra : liljo

Dato : 30-05-05 15:18

Tak for svaret M_Ovdal.

Kommentar
Fra : M_Ovdal

Dato : 30-05-05 21:05

Det var så lidt