/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opkaldsprofil
Fra : Anli
Vist : 550 gange
150 point
Dato : 10-03-05 12:55

Under opstart af Win XP lige efter "Velkommen" har min ven det problem
at der popper en meddelelses blok op som siger:
Windows kan ikke finde "D:/16101 online/iecfg2/SetupRun.exe

Efter tryk på Ok 2x forsvinder blokken og Win XP kører "normalt"

Han benytter et modem til tilslutning til nettet.
Hvordan kan man fjerne denne meddelelse?
Har en fornemmelse af at det er opkaldsprofilen til TDC som kludrer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-05 13:01

den ligger den i registrings databasen søg efter SetupRun.exe og slet den

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 10-03-05 13:25

Hej miritdk,
For at jeg ikke kludrer gevaldigt i det fortæl mig venligdt hvor man finder registrings databasen og ligger SetupRun.exe
som en fil man bare kan markere og slette.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-05 18:42

jeg kan ikke hjælpe dig nu - sidder ved en fremmed maskine - men prøv at lige kigge under start - programmer - start - der burde den faktisk ligge.

Har din ven forandret opkaldsforbindelse ?????????

du kan evt finde den ved at søge efter den i start - søg -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-05 18:44

ps.. hvis din ven kører diskoprydning - scandisk - disdefragmentering og "ret fejl i filsystemet automatisk - er der mulighed for at den forsvinder af sig selv - men ingen garanti -

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 150 point
Dato : 10-03-05 19:13

Hej miritdk,
nu ikke rode ham ud i noget skit!!
Anli du skal køre programmet MsConfig.
Start / Kør / og skriv msconfig tast enter
så kan du sikkert finde filen under det sidste faneblad "start"
se listen igennem hvis du finder SetupRun.exe
så skal du fjerne flurbenet.

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 10-03-05 22:42

Det lyder for mig at der mangler noget ved opsætning af internetforbindelse.
Tager jeg ikke meget fejl er 16101 fra TDC netbasis og så skulle det være nok at gå ind i internetforbindelse og se den der,
1. sæt evt. forbindelsen til ikke at starte automatisk op
2. sæt cd-rom i drevet ved næste genstart så du kan få resten sat op

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-03-05 01:40

hjemme - træt - åben puter - bvadr - men det er så noget helt andet.
Du skal ganske rigtigt gøre som Mad_Nuser skriver - så det vader jeg ikke videre med.

umiddelbart tyder det på at der er lagt en ny forbindelse ind - men når pc´en ellers kører ok er det jo ikke noget problem.

Sorry - kunne ikke lige huske i hovedet hvad jeg skulle skrive da jeg ikke var hjemme - og sad og undrede mig over et fremmed styresystem jeg aldrig har fået kigget på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-03-05 01:42

computersmeden - der står jo iecfg2/ .......... derfor ovennævnte

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 11-03-05 07:11

Tak for den store interesse for at hjælpe.
Der vil gå lidt tid inden jeg kan svare, da jeg først skal kontakte min ven som har problemet, for at afprøve ideerne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-03-05 10:37

hvis det er netbasis der driller kan din ven gå ind her og se hvordan opsætningen skal være

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_modem_inst_56759

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 11-03-05 21:30

Ja det ser jeg nu

Godkendelse af svar
Fra : Anli

Dato : 16-03-05 11:20

Tak for svaret Mad_Nuser, det var lige hvad vi skulle bruge.