/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
OE6 emner grupperes
Fra : HansJensen41
Vist : 579 gange
200 point
Dato : 10-03-05 08:35

En funktion bevirker at emner med samme ordlyd grupperes bag et lille +.
Det er tæskeirriterende, da jeg ikke kan sortere på dato med mindre jeg først åbner alle grupperne. Hvordan fjerner jeg den funktion?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-03-05 12:55

Du må havde lavet en sorteringsregel der udfører dette:
http://www.hjemmesideskolen.dk/net/mailsort.asp
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 10-03-05 19:25

Hej palle. Det har intet med regel at gøre, men i feltet "indhold" blir indkomne mails grupperet bag et lille kryds, som om jeg havde lavet en regel. Hvad jeg altså ikke har.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 10-03-05 23:27

Du er kommet til at gøre som der står her:

Sådan grupperes meddelelser med deres svar

Når mange personer deltager i en e-mail- eller nyhedsgruppesamtale, kan det være svært at spore svarene på en given meddelelse. Du kan indstille Outlook Express, så en meddelelses svar er grupperet under den oprindelige meddelelse. Du kan derefter nøjes med at få vist den oprindelige meddelelse eller meddelelsen og alle dens svar.

Åbn menuen Vis, mens du arbejder i Indbakke eller en nyhedsgruppe, peg på Aktuel visning, og vælg derefter Grupper meddelelser efter samtale.
Hvis du vil have vist udvidede samtaler for alle meddelelser, skal du klikke på Indstillinger i menuen Funktioner, klikke på fanen Læsning og derefter vælge Udvid grupperede meddelelser automatisk.
Bemærk!

Du kan få vist den oprindelige meddelelse og alle dens svar ved at dobbeltklikke på plustegnet ( + ) til venstre for den oprindelige meddelelse. Hvis du kun vil have vist den oprindelige meddelelse, skal du dobbeltklikke på minustegnet ( – ) ved siden af meddelelsen.
Samtaler grupperes efter titlen på den oprindelige meddelelse. Hvis den meddelelse, der starter en samtale, f.eks. har titlen "Tip om Outlook Express," vil alle svar på denne meddelelse få titlen "SV: Tip om Outlook Express."

Min står sådan:
I vis:
Aktuel visning: Vis alle meddelser
Sorter efter: Modtaget (Stigende eller faldende)
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : HansJensen41

Dato : 12-03-05 14:23

Tusind tak. Jeg har aldrig været inde i den del af Vis-menyen før. You really made my day.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-03-05 15:45

Selv tak.
Go ahead punk, make my day. http://www.grineflip.dk/bobbler/014.html
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 12-03-05 20:28

Jatænk, han har lige fået en r..fuld oscars!! Mor var stolt af sin dreng

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 12-03-05 20:28

Jatænk, han har lige fået en r..fuld oscars!! Mor var stolt af sin dreng

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 12-03-05 20:28

Jatænk, han har lige fået en r..fuld oscars!! Mor var stolt af sin dreng US'

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 12-03-05 20:29

Jatænk, han har lige fået en r..fuld oscars!! Mor var stolt af sin dreng US' svar

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 12-03-05 20:29

Jatænk, han har lige fået en r..fuld oscars!! Mor var stolt af sin dreng US' svar på Mads

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 12-03-05 20:30

Undskyld, everybody - her skete virkelig noget underligt. Jeg flygter.

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 12-03-05 20:30

Undskyld, everybody - her skete virkelig noget underligt. Jeg flygter.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-03-05 22:18

Hæ hæ, ja sådan kan det gå når man er utålmodig på Kandu`s langsomme server, og så det viser sig at den ikke er så langsom alligevel.
Ja, han er nu god den skrappe Clint, så ham i går aftes i en cowboyfilm. (Havde nu set den før)
Nå men må hellere slutte dette indlæg, før det bliver en roman.
G.nat.
VH Palle Hansen