/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD Katalog program
Fra : 987654
Vist : 1281 gange
250 point
Dato : 09-03-05 21:01

Hej, jeg er utrolig glad for programmet DVD Profiler, som kan katalogisere ens efterhånden store samling dvd'er. Jeg har dog fundet et andet program, movie collector, som kan lave ens liste om til *.html så man kan ligge den på ens hjemmeside, men dette program er ikke særligt god til at indlæse ens dvd skiver, og jeg gider ikke bruge tid på at taste det ind manuelt. Er der nogen derude som kender til et program som kan læse dvd skiver uden at man skal taste det hele ind selv, og som kan eksportere ens liste til *.html ?? det må meget gerne være shareware eller freeware.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 09-03-05 21:31

har du set dette
www.qunom.com eller
www.gdsoftware.dk/

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 09-03-05 22:40

hej computersmeden,

De programmer du henviser til dur kun til cd dvs. lyd cd'er , jeg skal bruge til DVD, film DVD'er.

Accepteret svar
Fra : pepsimax

Modtaget 250 point
Dato : 10-03-05 09:40

Hej

Jeg har lige købt Whereisit (http://www.whereisit-soft.com/)
du kan lave lister som kan exporteres til en csv fil som kan hentes ind i Excel og
gemmes som en hjemmeside
prøv det kanon program

mvh
Pepsimax

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 10-03-05 16:33

Hej Pepsimax.

Tak for dit indlæg , men det er nu ikke helt det jeg leder efter, primært er det bare programmet DVD Profiler + *.html funktionen jeg leder efter, du for jo mange oplysninger med i DVD Profiler omkring filmen osv.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 11-03-05 12:56

Hvis du skaber/har adgang til MySQL og afvikling af PHP på dit Website, så er her en god løsning.

http://www.splitbrain.org/Programming/PHP/VideoDB/

Denne database kan selv hente film og skuespiller oplysninger på de store databaser på nettet. Og så er der brugerstyring.

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 12-03-05 23:50

hej igen,

nu er jeg ikke den vilde progrmmør, såå det ser ellers spændende ud, jeg fandt udaf at man rent faktisk kan importerer *xml fil fra DVD Profiler til movie collector. Så mit problem er ca. 95 % løst. Og jeg sad lidt med svaret fra Pepsimax, så han/hun får mine point's.

Tak for alle de svar jeg har fået

Godkendelse af svar
Fra : 987654

Dato : 12-03-05 23:53

Tak for svaret pepsimax.

Jeg sad og tænkte lidt over dit svar og fandt ud af at movie collector, kunne impotere *.xml fil fra DVD Profiler direkte. så dit svar var det der kom nærmest.

Hilsen

987654